۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
انتقام مرگ برادر با 7 قتل تمام شد / قاتل فوت شده
بازدید:۴۲۶۷
صد آنلاین | مردی که در پی انتقام گیری خونین مرگ برادرش 7 نفر را به قتل رسانده بود بعد از سالها زندگی مخفیانه وقتی شناسایی شد که براثر سرطان فوت کرد.
کد خبر : ۱۲۰۲۲۱

 

به گزارش صد آنلاین، در طول سالهای 1362 تا 1365 اختلافات شدیدی بین چند طایفه در یکی از روستاهای شهرستان خفر صورت می‌گیرد که در اثر این درگیریها 2 نفر توسط شخصی به هویت معلوم به قتل می‌رسند و قاتل متواری می‌شود.
پس از گذشت چند ماه با تلاش مامورین، مخفیگاه قاتل فراری شناسایی، وی دستگیر و در مالء عام اعدام می‌شود.

 

در سال 1367 برادر قاتل از زندان آزاد و به خون خواهی برادرش، 7 نفر از اهالی روستا و طایفه مقابل درگیری را بین سالهای 1367 تا 1381 به وسیله اسلحه به قتل می‌رساند و بدون هیچ سرنخی در کوهستانهای اطراف شهرستان مخفی می‌شود.

 

 

 


پس از یکسری تحقیقات و رصدهای صورت گرفته مشخص شد همسر قاتل فراری بین سالهای 1396 تا 1402 به همراه فردی 64 ساله از تبعه بیگانه که مبتلا به بیماری سرطان خون بوده به تعدادی از مراکز درمانی در شهر شیراز مراجعه کرده است.
با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد که تبعه 64 ساله در سال 1402 به علت بیماری سرطان در یکی از بیمارستانهای شیراز فوت کرده و جسد وی توسط همسر و دامادش از پزشکی قانونی تحویل و در یکی از آرامستان های اطراف شیراز به خاک سپرده شده است.
کارآگاهان زبده شعبه قتل با تحقیقات بیشتر متوجه شدند مرد 64 ساله به عنوان اتباع بیگانه اصلا وجود خارجی ندارد و در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که شرور و قاتل فراری پس از اینکه به سرطان خون مبتلا شده با هویت جعلی اتباع بیگانه جهت درمان به مراکز درمانی مراجعه و به علت وخامت جسمانی فوت و با همان هویت جعلی به خاک سپرده می‌شود./ سایت جنایی

 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها