آخرین اخبار
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
واکنش سهراب بختیاری‌زاده به انتخاب سرمربی جدید استقلال
بازدید:۷۱۴
صد آنلاین | سهراب بختیاری زاده سرمربی تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد، فردا و در مصاف با ذوب‌آهن تیم تحت هدایتش روز خوبی داشته باشد.
کد خبر : ۱۲۰۲۱۰

به گزارش صد آنلاین، سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن، اظهار داشت: امیدوارم فردا یک بازی خوب برای استقلال باشد و با یک بازی خوب هم امتیاز بگیریم و هم هواداران را خوشحال کنیم.


وی درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی خارجی استقلال و حواشی مربوط به این موضوع در شرایطی که تصور می‌شد در ایام فیفادی سرمربی جدید آبی‌پوشان و احتمال معرفی شود، گفت: باید از مدیریت باشگاه این سوال را بپرسید اما روزی که من قبول مسئولیت کردم، قرار بود در زمانی مسئولیت فنی را برعهده بگیرم تا باشگاه بتواند در یک شرایط خوب، زمان و فضای مناسب بدون عجله سرمربی جدیدی را معرفی کند.

سرمربی موقت استقلال تاکید کرد: هیچ تاریخی هم برای این موضوع مشخص نشد اما تلاش بر این بود که بتوانند در اولین فرصت این کار را انجام بدهند. تا جایی که می‌دانم تلاش‌هایی صورت گرفته اما از روز اول برای من مهم بود، حالا که قبول مسئولیت کردم با تمام توان و تلاش وقت خود را برای استقلال بگذارم تا به کمک بازیکنان، مدیریت و همه عوامل بتوانیم شرایط را تغییر داده و تیم را به سمت بهتری ببریم تا در هفته‌های آینده وضعیت بهتری داشته باشیم.

بختیاری‌زاده در پاسخ به اینکه آیا این شرایط روی ذهنیتش اثر منفی نمی‌گذارد، گفت: به هیچ وجه. در گذشته بارها گفته و باز هم می‌گویم در فوتبال بحران و چالش هست اما یکی از وظایف اصلی مربی به عنوان مسئول فنی باشگاه، پیدا کردن راهکاری برای رفع مشکلات است. این می‌طلبد فضای دوستانه‌ای در باشگاه باشد و درک و احترام متقابلی بین همه ارکان باشگاه وجود داشته باشد. همه باید دست به دست هم بدهند تا راهکاری برای رفع مشکلات و ایرادها پیدا کنند.

وی درباره عکس منتشر شده از تمرین که روحیه خوبی از بازیکنان نشان می‌داد، عنوان کرد: روز اولی که به استقلال آمدم، وضعیت استقلال در هفته‌های گذشته را بازبینی و مرور کردیم. بازیکنانی در این سطح وقتی نتیجه نمی‌گیرند، فشارهای روحی زیادی را متحمل می‌شوند زیرا از تیم بزرگ استقلال انتظارات زیاد است. به هر دلیلی این تیم فصل را خوب شروع نکرد و می‌دانستیم بچه‌های استقلال تا چه اندازه تحت فشار هستند. مبنای کار خود را در کنار همکارانم یعنی محمد نوازی، بهزاد غلامپور، سالار امینی و علی شیخ الاسلامی بر این گذاشتیم همان اندازه که باید روی موارد فنی در محیطی صمیمانه و همراه با آرامش کار کنیم، باید روی مسائل روحی و روانی نیز شرایطی را برای شادابی بازیکنان به وجود آوریم.

سرمربی موقت استقلال ادامه داد: این موضوع خیلی برای من مهم است‌ تا بازیکنان شاداب باشند و پس از آن درباره مسائل فنی با آنها صحبت کنیم. خدا را شکر این مسئله به خوبی اجرا شد و روی موارد روحی و روانی بازیکنان تاثیر گذاشت.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها