۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
حمله تند قلعه نویی به منتقدان تیم ملی
بازدید:۲۴۶
صد آنلاین | سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از انتقاد‌های اخیر علیه تیم ملی ابراز نارضایتی کرد.
کد خبر : ۱۲۰۱۸۵

به گزارش صد آنلاین، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد انتقاد‌های اخیر از کادر فنی تیم ملی گفت: اینها از روی حب و بغض است و افرادی که کارنامه ندارند متاسفانه از تیم ملی و کادر فنی انتقاد می‌کنند ما در کادر فنی افرادی را داریم که از بهترین‌ها را داریم.


وی ادامه داد: سعید الهویی به عنوان یکی از مربیان به زودی دکترای خود را می‌گیرد و ۱۵ سال سابقه در بزرگترین تیم‌های ایران مثل تراکتور و سپاهان و ذوب آهن را در کارنامه کاری دارد و حدود ۷ سال در سطح اول فوتبال کشور مربیگری کرده است.

قلعه نویی همچنین در مورد حمید مطهری گفت: این مربی در عین جوانی تجربه بالایی دارد و در تیم فوتبال پرسپولیس دستیار یحیی گل محمدی بوده و تجربه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد یا آقایان رحمان رضایی و آندو تیموریان از بهترین‌های کادر فنی هستند و در دوران بازیگری در انگلیس و ایتالیا بازی کرده‌اند.

سرمربی تیم ملی در مورد انتقاد‌ها گفت: برخی افراد از روی حب و بغض انتقاد می‌کنند و باید تریبون صدا و سیما را دست افرادی داد که رزومه داشته باشند و این افرادی که امروز از تیم ملی انتقاد می‌کنند یا کارنامه درستی ندارند و یا هر تیمی دستشان بوده شرایط نامناسبی داشته است.

وی ادامه داد: در همه جای دنیا از تیم ملی حمایت می‌شود و در عربستان یک کارشناسی از تیم ملی انتقاد می‌کند و جریمه می‌شود شما ببینید عربستان بهترین لیگ فوتبال را دارد با بهترنی امکانات و سرمربی مشهور این تیم ۲۶ میلیون یورو قرارداد دارد، اما این شرایط تیم آنهاست و در رقابت‌ها ناکام بودند من فقط برای موفقیت و برد‌های ایران حرف نیم زنم تیم‌ها بالا و پایین دارند و مگر منچستر یونایتد در سال‌های اخیر نتایج خوبی گرفته است؟ اما هواداران این تیم می‌آیند و از تیمشان حمایت می‌کنند./ خبرنگاران

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها