آخرین اخبار
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲
کشف جسد زن صیغه‌ای زیر تخت؛ چرا مرد قاتل اعترافش را پس گرفت؟
بازدید:۱۲۳
صد آنلاین | مردی که همسر صیغه‌ای‌اش را به قتل رسانده و جسدش را زیر تخت جاسازی کرده بود، حالا در دادگاه اتهامش را رد می‌کند.
کد خبر : ۱۲۰۱۱۳

به گزارش صد آنلاین،ماجرای این قتل هولناک اینگونه آغاز شد: زمانی که یک مرد جوان با پلیس تماس گرفت و اعتراف کرد که چند روز پیش همسر صیغه‌ای‌اش به نام مریم را به قتل رسانده و جسد او را زیر تخت خانه‌اش پنهان کرده است.

 

 

مأموران پلیس بلافاصله به محل وقوع حادثه در شهر قدس مراجعه کرده و در آنجا جسد زن جوان را که در داخل یک تابوت پنهان شده بود، کشف کردند. تابوت زیر تخت خواب خانه قرار داشت و بوی تعفن حاصل از جسد نشان می‌داد که چندین روز از وقوع قتل گذشته است.

 


مرد میانسال در همان محل حادثه دستگیر شد و به قتل همسر صیغه‌ای‌اش اعتراف کرد. او در بازجویی‌ها گفت که ۲۰ سال پیش ازدواج کرده و دارای فرزند بوده است، اما ۱۳ سال پیش با مقتول آشنا شده و به دلیل علاقه‌ای که بینشان به وجود آمده بود، او را صیغه کرده بود. این مرد گفت که مریم، مقتول، شخصیتی تندخو داشت و اغلب با فحاشی به او و خانواده‌اش درگیر می‌شد.

 


جزئیات روز حادثه

بر اساس اظهارات متهم، روز حادثه او مشروبات الکلی مصرف کرده بود و حال طبیعی نداشت. به خانه مریم رفته بود و درگیر مشاجره‌ای شد که منجر به قتل شد. طبق گفته‌های او، مریم در جریان مشاجره به زن و فرزندان متهم توهین کرده بود و این موضوع خشم او را برانگیخته بود.

 

 

پس از مشاجره و فحاشی‌های متوالی، متهم ادعا کرد که برای ساکت کردن مقتول، گلوی او را گرفته و او را به دیوار هُل داده بود. بعد از آن، متهم از خانه خارج شد اما وقتی یک ساعت بعد به خانه بازگشت، متوجه شد که مریم فوت کرده است.

 


او در اعترافات اولیه‌اش گفت که جسد مقتول برای دو روز در خانه باقی مانده بود و بعد از آن، تصمیم گرفت جسد را درون نایلون بسته‌بندی کند و آن را در تابوتی قرار دهد که از قبل خریداری کرده بود.

 

 

سپس تابوت را زیر تخت خواب پنهان کرد تا بتواند مدتی اوضاع را کنترل کند. متهم گفت که در این مدت، خانواده مقتول بارها با او تماس گرفته بودند تا از وضعیت مریم باخبر شوند، اما او هر بار آن‌ها را دست به سر می‌کرد. در نهایت، با شدت گرفتن بوی جسد، او مجبور شد با پلیس تماس بگیرد و به قتل اعتراف کند.

 


تغییر موضع متهم در دادگاه

با توجه به اعترافات اولیه و شواهد موجود، پرونده به دادگاه ارسال شد و متهم به اتهام قتل عمد محاکمه شد. اما در جلسه دادگاه، او تغییر موضع داد و اتهام خود را انکار کرد. متهم در دفاع از خود گفت که رابطه‌اش با مقتول همیشه خوب بوده و او حتی مسئولیت هزینه‌های پسر معلول مقتول را که در یک مرکز نگهداری می‌شد، بر عهده داشت. متهم ادعا کرد که در روز حادثه مست بوده و مقتول نیز به دلیل مصرف بی‌رویه قرص‌های روانگردان جان باخته است، نه به دلیل فشاری که او به گردن مقتول وارد کرده است.

 


در ادامه دادگاه، قاضی از متهم پرسید که چرا تابوتی برای پنهان کردن جسد خریداری کرده و جسد را بسته‌بندی کرده بود. متهم در پاسخ این سؤال نیز تغییر موضع داد و گفت که نه تابوت خریده بود و نه جسد را بسته‌بندی کرده بود. او ادعا کرد که تنها از ترس، جسد را زیر تخت گذاشته بود تا زمان بیشتری برای فکر کردن داشته باشد.

 


درخواست قصاص از سوی خانواده مقتول

در این جلسه، خانواده مقتول به خصوص پدر و مادر او درخواست قصاص کردند. پسر نوجوان مقتول نیز با بغض گفت که متهم همیشه نسبت به او و مادرش محبت داشته و هیچ‌وقت رفتار خشنی از او ندیده بود، اما با این حال خواستار اجرای حکم قصاص برای قاتل مادرش بود.

 


در پایان جلسه دادگاه، قضات تصمیم گرفتند تا پس از بررسی‌های بیشتر، رأی نهایی را صادر کنند. پرونده قتل مریم با توجه به پیچیدگی‌های موجود و تغییر موضع متهم، به یکی از پرونده‌های حساس در سیستم قضایی تبدیل شده است و حکم نهایی همچنان در انتظار تصمیم قضات است.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها