آخرین اخبار
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۲
بازدید:۵۰
دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: رئیس مجلس به درستی مواضع محکم جمهوری اسلامی علیه رژیم اسرائیل را مطرح کرد و ضمن تبیین جنایات رژیم صهیونیستی، اقتدار حزب‌الله را به رخ کشید.
کد خبر : ۱۱۹۹۰۴

مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به سفر رئیس مجلس به ژنو و تاثیر سخنرانی و دیدارهای وی در به تصویر کشیدن مظلومیت مردم فلسطین اظهار کرد: اجلاس اتحادیه بین المجالس، جایگاه خاصی دارد و آقای قالیباف به درستی مواضع محکم جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی را مطرح کرد و ضمن تبیین درست جنایات اسرائیل، قدرت و اقتدار حزب الله لبنان را به رخ کشید.

وی افزود: سخنان رئیس مجلس در اتحادیه بین المجالس نوعی رجز خوانی برای رژیم صهیونیستی، آمریکا و حامیان آنها بود و البته توقف ایشان در لبنان قبل از عزیمت به ژنو نوعی دلگرمی و اعلام همبستگی با مردم لبنان بود.

شاکری تصریح کرد : ما نباید اجازه دهیم که عده‌ای با ایجاد جنگ شناختی بر ما غلبه کنند به عنوان مثال پس از توقف رئیس مجلس در لبنان عده‌ای توییت‌های تخریبی در فضای مجازی منتشر کردند و به نوعی حرکت ارزشمند رئیس مجلس را زیر سوال بردند در حالی که این کارها هیچ سودی ندارد و نباید در پازل دشمن بازی کنیم.

دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با بیان اینکه تفاوت سلیقه‌های سیاسی در کشور نباید موجب سوء استفاده دشمنان شود گفت: رهبر معظم انقلاب چندی پیش فرمودند که موفقیت دولت موفقیت کل کشور است و این فرمایش ایشان باید سرلوحه تمام کسانی قرار بگیرد که پس از هر اقدام و یا عملی از سوی مسئولان، به انتشار توییت‌های بی‌محتوا در فضای مجازی می‌پردازند و باید بدانند که اگر دوستدار نظام هستند نباید علیه منافع ملی حرکت کنند و به دشمنان میدان بدهند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها