۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰
اختلاف خانوادگی قتل وحشتناک به پا کرد
بازدید:۵۷۷
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان ری، از دستگیری قاتل توسط ماموران کلانتری 176 حسن آباد در کمتر از 30 دقیقه، خبر داد.
کد خبر : ۱۱۹۸۸۵

به گزارش صد آنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان ری، از دستگیری قاتل توسط ماموران کلانتری 176 حسن آباد در کمتر از 30 دقیقه، خبر داد.

 

 

 

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر نزاع و درگیری در محدوده حسن آباد فشافویه ماموران کلانتری حسن آباد بلافاصله در محل حضور یافتند که در بررسی های صورت گرفته مشخص شد یکی از افراد حاضر در درگیری براثر اصابت چاقو مجروح و پس از انتقال به بیمارستان  به علت شدت جراحات وارده فوت می کند.  

 

 

 

وی افزود: با فوت این جوان پرونده قتل در کلانتری 176 حسن آباد تشکیل و ماموران  بلافاصله وارد عمل شده و در یک اقدام ضربتی تمامی افراد دخیل در درگیری را در کمتر از یک ساعت پس از وقوع حادثه دستگیر و به کلانتری انتقال دادند. فرمانده انتظامی شهرستان ری عنوان کرد: نهایتاً با اقدامات تخصصی و پلیسی یکی از متهمان دستگیر شده به قتل با استفاده از چاقو اقرار و انگیزه خود از این کار را اختلافات قبلی و خانوادگی با مقتول عنوان کرد. سرهنگ طرهانی در پایان گفت : با مشخص شدن قاتل، پرونده تکمیل و به همراه متهمان تحویل اداره 10 پلیس آگاهی شدند. 

 

حادثه 24

اشتراک گذاری:
ارسال نظر