۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰
بخاطر تیکه به ماشین دادن دعوای جبران ناپذیری رخ داد / قطع دست پسر جوان
بازدید:۵۶
صد آنلاین | پسری که در یک درگیری دستش را ازدست داده است برای متهم درخواست قصاص کرد.
کد خبر : ۱۱۹۸۸۲

 

به گزارش صد آنلاین،  شاکی که مردی جوان است وقتی به بیمارستان منتقل شد که دستش قطع شده بود. هرچند که پزشکان تلاش زیادی برای کمک به مرد مجروح کردند و سعی داشتند دست او را پیوند بزنند اما موفق نشدند و این مرد به نام مهرداد دستش را از دست داد.

 

مهرداد بعد از بهبودی نسبی شکایتی علیه مردی مطرح کرد و گفت او و دوستانش عامل این درگیری بودند.

برادر مهرداد که از ابتدای درگیری در محل حضور داشت، به ماموران گفت: من در خیابان برادرم را دیدم که نزدیک یک ماشین ایستاده و  صورتش زخمی بود. معلوم بود درگیر شده است از او پرسیدم چه شده است. گفت چند مرد به خاطر اینکه به ماشینی تکیه داده او را زده‌اند. من که داشتم با برادرم صحبت می‌کردم یک دفعه چند مرد جوان شمشیر به دست آمدند. آنها به سمت من و برادرم حمله کردند. برادرم برای اینکه ضربه به صورتش نخورد دستش را مقابل صورتش گرفت که باعث شد دستش قطع شد.

 

 

 

 

پلیس متوجه شد عاملان حمله مست بودند و مرد شاکی نیز آنها را به درستی نمی‌شناشد. با شناسایی متهمان پلیس آنها را بازداشت کرد.

متهمان به شرکت در درگیری اعتراف کردند و گفتند به دلیل مستی متوجه کارهای خود نبودند. بعد از پایان بازجویی‌ها کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

در جلسه رسیدگی شاکی که عمل جراحی پیوند دستش ناموفق بود، در جایگاه ویژه ایستاد و در تشریح ماجرا گفت: آن شب متهمان با چاقو و شمشیر به سمت من و برادرم حمله کردند. من دستم را جلوی صورتم گرفتم تا آسیبی به صورتم نزنند اما یکی از آنها به نام شاهین با شمشیر به دستم زد و موجب قطع دستم شد.او فریاد می‌کشید و حتی اجازه نمی‌داد برادرم دستم را که روی زمین افتاده بود بردارد تا آن را به بیمارستان برسانیم. چندین عمل جراحی روی دستم انجام شد اما همگی ناموفق بود و دستم قطع شد. این ماجرا تاثیر بدی در روحیه من و خانواده‌ام گذاشته و هنوز خانه‌نشین هستم و نمی‌توانم به محل کارم بروم. من تقاضای قصاص عضو را دارم.

 

 

 

 

وقتی شاهین، متهم اصلی پرونده، روبه‌روی قضات ایستاد، گفت: قبول دارم آن شب همراه دوستانم با دو برادر درگیر شدیم اما ضربه شمشیر را دوستم کامران به دست مهرداد وارد کرد. من و کامران هر دو شمشیرهای تزیینی در دست داشتیم. آنها را از خانه دوستمان برداشته بودیم و گمان می کردیم تیغه آن کند است.

کامران اظهارات دوستش را نپذیرفت و گفت ضربه را شاهین به دست مرد شاکی زده است. سایر متهمان نیز اتهام درگیری دسته جمعی را نپذیرفتند.

با پایان جلسه دادگاه قضات برای صدور رای وارد شور شدند.

خبر آنلاین 

 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها