آخرین اخبار
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴
قتل در همسایگی؛ لنگه کفش مرد همسایه مادر و دختر قاتل را لو داد
بازدید:۲۱۹
صد آنلاین | دستگیری مادر و دختری به اتهام قتل پیرزن همسایه، همراه با شواهد مرموز از جمله لنگه کفش مرد همسایه که در صحنه جنایت پیدا شد، پلیس را به سوی یک سناریوی پیچیده هدایت کرده است.
کد خبر : ۱۱۹۸۳۲

به گزارش صد آنلاین،قتل پیرزن تنهای ساکن یکی از محله‌های جنوب تهران، این روزها به پرونده‌ای پر رمز و راز تبدیل شده که کارآگاهان پلیس جنایی را درگیر تحقیقات پیچیده‌ای کرده است. مأموران کلانتری نبرد با دریافت گزارشی از قتل یک پیرزن تنها، به سرعت راهی صحنه جنایت شدند.

 


آنها با جسد این زن مسن در حالی روبرو شدند که خانه‌اش به هم ریخته بود، اما هیچ نشانه‌ای از تخریب در ورودی وجود نداشت. این بهم‌ریختگی، سرنخ اولیه‌ای بود که نشان می‌داد قتل به خاطر سرقت رخ داده است. با این حال، بررسی دقیق‌تر پلیس نشان داد که احتمالا انگیزه‌های دیگری نیز در کار بوده است.

 


پیدا شدن لنگه کفش مرموز

در جریان بازرسی از خانه مقتول، پلیس با کشف لنگه کفشی مردانه روبرو شد که به یکی از همسایه‌ها تعلق داشت. با وجود اینکه این سرنخ به نظر می‌آمد مرد همسایه را به عنوان مظنون اصلی معرفی کند، اما تحقیقات بعدی نشان داد که او در زمان جنایت در محل دیگری بوده است. همین مسئله باعث شد تا پلیس به این نتیجه برسد که فردی قصد داشته با قرار دادن این لنگه کفش در صحنه جنایت، مسیر تحقیقات را منحرف کرده و انتقام‌جویی شخصی خود را عملی کند.

 


مادر و دختری در دایره اتهام

در ادامه تحقیقات، مشخص شد که مادر و دختری که در طبقه چهارم همین ساختمان زندگی می‌کردند، به خانه پیرزن رفت‌وآمد داشته‌اند. یکی از همسایه‌ها شهادت داد که چند ساعت پیش از کشف جسد، دیده بود که دختر همسایه به نام شکیلا، کیسه‌ای نایلونی را در سطل زباله خیابان انداخته است. این کیسه نایلونی احتمالاً حاوی وسایلی بوده که در این قتل یا سرقت استفاده شده‌اند.

 


از سوی دیگر، اختلافات خانوادگی بین شکیلا، مادرش و مرد همسایه که لنگه کفش او در صحنه جنایت پیدا شده بود، نیز عاملی بود که کارآگاهان را به سوی این مادر و دختر هدایت کرد. پس از جمع‌آوری شواهد و مدارک مختلف، احتمال دخالت آنها در این جنایت بیشتر و بیشتر شد.

 


دستگیری و ادامه تحقیقات

با دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت، مادر و دختر دستگیر شدند. هرچند آنها در تحقیقات اولیه ادعا کردند که زمان جنایت در خانه خود خواب بوده‌اند، اما مدارک به دست آمده نشان می‌دهد که این ادعا با واقعیت همخوانی ندارد.

 


اکنون تحقیقات پلیسی برای تکمیل این پرونده و کشف حقیقت ادامه دارد و پلیس تلاش می‌کند تا با بررسی بیشتر شواهد، دلایل واقعی این جنایت هولناک را کشف کند.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها