آخرین اخبار
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰
بیرانوند و قلعه‌نویی رکورد خود را از دست دادند
بازدید:۳۲۰
صد آنلاین | قطر با گل المعز علی عبدالله، رکورد تیم ملی و بیرانوند را شکست و اولین گل خورده ایران در مقدماتی جام جهانی را ثبت کرد.
کد خبر : ۱۱۹۸۳۱

به گزارش صد آنلاین،در جریان مسابقات انتخابی جام جهانی، تیم ملی ایران تا پیش از دیدار با قطر در شرایط بسیار خوبی قرار داشت. با دو برد و یک تساوی در سه بازی قبلی مقابل قرقیزستان، امارات و ازبکستان، تیم ملی نه تنها شکست‌ناپذیر بود بلکه حتی دروازه خود را بسته نگه داشته بود. علیرضا بیرانوند که در سه مسابقه قبلی کلین‌شیت کرده بود، به عنوان یکی از نقاط قوت تیم ملی شناخته می‌شد.

 


کلین‌شیت‌های متوالی ایران پایان یافت

اما در چهارمین بازی مقابل تیم ملی قطر، همه چیز تغییر کرد. المعز علی عبدالله، مهاجم خطرناک قطری، با زدن یک گل موفق شد طلسم تیم ملی ایران را بشکند و دروازه بیرانوند را برای اولین بار در این دوره از انتخابی جام جهانی باز کند. این گل باعث شد رکورد کلین‌شیت‌های متوالی ایران به پایان برسد و چهل و پنجمین کلین‌شیت ملی بیرانوند نیز ناتمام بماند.

 


واکنش قلعه‌نویی به شکسته شدن رکورد

پس از پایان بازی، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی، از عملکرد تیم رضایت داشت اما تاکید کرد که برای بازی‌های بعدی باید تمرکز بیشتری روی دفاع تیمی داشته باشند. او افزود: "این تنها یک گل بود و نباید به این مسئله بیش از حد اهمیت بدهیم. هدف ما صعود به جام جهانی است و برای رسیدن به این هدف همچنان تلاش خواهیم کرد."

 


با این حال، شکسته شدن رکورد گل نخوردن تیم ملی و علیرضا بیرانوند می‌تواند چالشی برای آینده تیم در ادامه مسابقات باشد. ایران هنوز فرصت دارد تا با عملکرد بهتر در بازی‌های آینده، به عنوان یکی از قدرت‌های آسیایی به جام جهانی صعود کند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها