آخرین اخبار
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
قتل وحشتناک در حاشیه تهران: پسر ۱۸ ساله به خاطر شرف، مردی را خفه کرد
بازدید:۱۵۱
صد آنلاین | در حادثه‌ای تلخ، پسر جوانی به خاطر انتقام‌گیری از آزارهای جنسی، مردی را به قتل رساند و همسر مقتول با دریافت دیه، رضایت خود را اعلام کرد.
کد خبر : ۱۱۹۸۱۸

به گزارش صد آنلاین،در یکی از روزهای عادی، یک زن جوان با نگرانی به پلیس آگاهی مراجعه کرد و از ناپدید شدن شوهر ۴۰ ساله‌اش خبر داد. این ماجرا در باغی واقع در حاشیه تهران رخ داد و آغاز یک پرونده جنایی پیچیده شد. آن زن در توضیحاتش به مأموران پلیس گفت که همسرش صبح روز حادثه مانند همیشه از خانه خارج شده و به محل کارش در باغ رفته است.

 


چند ساعت بعد، وقتی تلاش او برای تماس با شوهرش بی‌نتیجه ماند، به شدت نگران شد. او تصمیم گرفت به باغ برود اما با کمال ناباوری متوجه شد که همسرش در آنجا نیز نیست و هیچ‌کدام از دوستانش هم خبری از او ندارند. این ناپدید شدن مرموز به زودی توجه پلیس را جلب کرد و مأموران شروع به جستجوی همسر مقتول کردند.

 


تحقیقات پلیس و کشف رازها

در تحقیقات اولیه، بررسی تلفن همراه فریدون نشان داد که او آخرین بار با دو برادر به نام‌های مهران و مهیار در تماس بوده است. با این اطلاعات، مأموران پلیس به سراغ این دو برادر رفتند و آن‌ها را بازداشت کردند. مهیار، پسر ۱۸ ساله، در ابتدا اظهارات مبهمی درباره آن روز داشت اما در نهایت در بازجویی‌ها به قتل فریدون اعتراف کرد.

 


او در بیان دلیل این جنایت گفت: «فریدون چند بار مرا آزار داده و از من فیلم گرفته بود. به همین خاطر تصمیم گرفتم انتقام بگیرم. روز حادثه به بهانه تفریح او را با برادرم به حاشیه تهران بردیم و او را کشتم.» این اظهارات، شگفتی و ناراحتی را در دل همه کسانی که از این حادثه مطلع شدند ایجاد کرد.

 


شکستگی‌های عاطفی و تصمیم همسر مقتول

در میان این ماجرا، همسر فریدون به عنوان قیم چهار فرزند خردسالش، برای کمک به آینده فرزندانش، از قصاص پسر جوان گذشت و فقط دیه طلب کرد. او گفت: «من می‌دانم که شوهرم آدم درستی نبود و فساد اخلاقی داشت. به همین خاطر راضی به قصاص او نیستم و برای کمک به آینده فرزندانم دیه می‌خواهم.»

 


این تصمیم همسر مقتول، توجهات بیشتری را جلب کرد و نشان داد که این زن با وجود درد و رنج ناشی از فقدان شوهرش، به آینده فرزندانش فکر می‌کند.

 


دادگاه و حکم نهایی

پرونده به دادگاه کشیده شد و در جلسه دادگاه، مهیار به تشریح جزئیات قتل پرداخت و گفت: «آخرین بار فریدون از من ۱۰۰ میلیون تومان پول خواسته بود تا فیلم را منتشر نکند.» او همچنین به مشکلات سلامتی‌اش اشاره کرد و خواستار تخفیف مجازات شد.

 


پس از بررسی همه شواهد و اظهارات، قضات با توجه به رضایت اولیای دم، مهیار را به پرداخت دیه و ۲ سال تبعید و مهران را به ۶ ماه زندان محکوم کردند.

 


این پرونده با خود درس‌های زیادی از جمله عواقب خشونت و آسیب‌های روانی ناشی از آزارهای جنسی به همراه داشت.

 

 

حادثه قتل فریدون در حاشیه تهران نه تنها داستانی تلخ از جنایت و انتقام را روایت می‌کند، بلکه بازتابی از آسیب‌های اجتماعی و مشکلات عاطفی خانواده‌هاست. داستانی که به ما یادآوری می‌کند که در دنیای امروز، آسیب‌های روانی و اجتماعی می‌تواند به عواقب وخیم و ناگواری منجر شود.

 


از شما مخاطبان عزیز درخواست داریم نظرات و تحلیل‌های خود را با ما در صد آنلاین به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها