آخرین اخبار
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱
بازداشت 6 مرد که در عمق زمین دنبال گنج بودند
بازدید:۷۴
صد آنلاین | فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از دستگیری ۶ حفار غیرمجاز در شهرستان کبودرآهنگ خبر داد و گفت: این افراد با هویت مشخص در محل دستگیر و ادوات حفاری آنان‌ ضبط و جهت سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان شد.
کد خبر : ۱۱۹۷۵۹

به گزارش صد آنلاین،  سرهنگ جواد خدامرادی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درپی اخبار واصله مبنی بر حفاری تپه ثبتی گل تپه در شهرستان کبودرآهنگ، توسط افراد مجرم و سودجو که اقدام به حفاری این محوطه ثبتی کرده‌اند پرسنل انتظامی گل‌تپه و یگان حفاظت اداره کل میراث‌فرهنگی کبودرآهنگ ضمن هماهنگی با مقام قضایی شهرستان در محل حاضر و این حفاران غیرمجاز را در حین حفاری دستگیر کردند.

 

 

 

 

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان با قدردانی از پرسنل خدوم انتظامی در خصوص اقدام مجرمانه افراد متخلف هشدار داد و اعلام کرد: تعرض به آثار تاریخی و فرهنگی خط قرمزهای حفاظت بوده و با متعرضان به آثار ثبتی در زمره تشدید مجازات قرار خواهند گرفت.

به گفته سرهنگ خداکرمی هرگونه خرید، فروش، حمل یا تبلیغ دستگاه فلزیاب جرم محسوب شده و با مجرمان برخورد قانونی انجام می‌شود.

 

 

فارس

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها