آخرین اخبار
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
سرقت از کارت عابربانک با فریب افراد سالمند
بازدید:۱۰۶
صد آنلاین | سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که با فریب دادن افراد سالخورده، از کارت بانکی آنها سرقت می‌کرد.
کد خبر : ۱۱۹۷۳۳

به گزارش صد آنلاین،   سرهنگ محمد افشار گفت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری به شیوه فریب دادن افراد سالخورده و برداشت مبالغ از کارت عابر بانک آنها در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری 118 ستارخان، دستگیری کلاهبردار در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

 

 

 

وی تصریح کرد: ماموران پس از بررسی محل سرقت و بازبینی دوربین‌های مداربسته، متوجه شدند سارق با فریب دادن افراد مسن کارت عابر بانک آنها را سرقت می‌کند. در ادامه با اقدامات فنی پلیسی و شیوه‌های نوین کشف جرم هویت سارق شناسایی شد و تصویر متهم در اختیار تمامی واحدهای گشت انتظامی و عملیاتی قرار گرفت.

سرهنگ افشار ادامه داد: تیم عملیات کلانتری 118 ستارخان متهم را در حین فریب یکی از شهروندان سالمند رویت و بلافاصله او را دستگیر کرد.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: در بازرسی اولیه از متهم تعداد 10 کارت بانکی کشف شد و کلاهبردار به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری و فریب دادن افراد سالخورده اعتراف کرد و گفت از کارت عابر بانک یکی از شکات مبلغ 750 میلیون ریال برداشت کرده اسن. این در حالی است که تاکنون 10 نفر از شکات شناسایی شده‌اند و متهم در مجموع مبلغ یک میلیارد ریال از مالباختگان سرقت کرده است.

 

حادثه 24
اشتراک گذاری:
ارسال نظر