۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
خبری مهم درباره میزبانی پرسپولیس از رونالدو و النصر
بازدید:۲۰۷
صد آنلاین | در صورت نهایی شدن انتخاب ورزشگاه میزبان پرسپولیس در کشوری جز ایران، پرسپولیسی ها شهر دبی را برای میزبانی از رقبای خود در لیگ الیت آسیا انتخاب خواهند کرد
کد خبر : ۱۱۹۷۲۶

به گزارش صد آنلاین،  باشگاه النصر عربستان به احتمال فراوان برای بازی با پرسپولیس در لیگ نخبگان به دنبال برگزاری دیدار در کشور ثالث است.


اگرچه تا این لحظه هنوز درخواست رسمی از سوی ای اف سی به باشگاه پرسپولیس برای انتخاب کشور ثابت برای میزبانی از النصر ارسال نشده اما از آن جایی که النصری‌ها برای دیدار با استقلال نیز همین درخواست را داشته و با ارسال نامه‌ای رسمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما درخواست کرده تا این بازی در کشوری به جز ایران برگزار شود، احتمالا همین درخواست را برای بازی با پرسپولیس نیز خواهند داشت.

از این رو باشگاه پرسپولیس از بین دو کشور قطر و امارات قرار است یک کشور را برای میزبانی از النصر انتخاب کند اما از آن جایی که هواداران پرسپولیس در کشور امارات و شهر دبی بسیار زیاد هستند و سفر هوایی به امارات و رفت و برگشت به دبی نیز راحت‌تر است از این رو احتمال میزبانی پرسپولیس از النصر در دبی زیاد است.

البته باید منتظر بود و دید تا هفته هشتم رقابت‌های لیگ نخبگان و روز دوشنبه 29 بهمن که پرسپولیس و النصر به مصاف هم می‌روند چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. به ویژه این که طبق اعلام وزیر ورزش ورزشگاه آزادی تا پایان پاییز مورد بهره برداری قرار می گیرد و پرسپولیس به راحتی میزبانی از النصر در ورزشگاه آزادی را از دست نخواهد داد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر