۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
گاریدو حرف آخرش را زد / دستیار محبوب یحیی به پرسپولیس برمی‌گردد؟
بازدید:۲۵۵۸
صد آنلاین | گاریدو روز گذشته به درویش تاکید کرد نیازی به خانبان در کادرفنی‌اش ندارد.
کد خبر : ۱۱۹۷۲۱

به گزارش صد آنلاین،  عصر دیروز کارلوس گاریدو پس از سفری چند روزه به اسپانیا و شرکت در کلاس‌های دانش‌افزایی مربیان اسپانیایی در شهر مادرید به تهران برگشت و پس از حضور در تمرین، حدود ساعت ۱۷ عصر دیروز با حضور در ساختمان باشگاه با رضا درویش مدیرعامل سرخ پوشان دیدار کرد.


در این جلسه طبق هماهنگی‌های قبلی کریم باقری نیز حضور داشت تا به عنوان دستیار و یکی از مربیان تیم به گاریدو معرفی شده و به نوعی معارفه گاریدو و باقری در ساختمان باشگاه انجام شود. گاردیو در این نشست با باقری صحبت کرد و به عنوان مربی که سال‌ها در پرسپولیس حضور داشته و فضای این تیم رو خوب می‌شناسد، به نوعی درخواست‌های خود را از باقری مطرح کرد.

موضوع دیگر این جلسه شرایط ادامه همکاری مهرداد خانبان با پرسپولیس بود و این که رضا درویش تلاش کرد شرایط بازگشت خانبان را به کادرفنی فراهم کند اما گاریدو مخالفت صریح خود را با این موضوع اعلام کرده و تاکید داشت با توجه به اتفاقاتی که طی روزهای گذشته رخ داده هیچ تمایلی به ادامه همکاری با مهرداد خانبان ندارد. چه به عنوان مربی و چه به عنوان آنالیزور. از این رو باید پرونده خانبان را در پرسپولیس پس از همکاری با کالدرون، یحیی گل محمدی، اوسمار و در نهایت خود گاریدو در پرسپولیس پایان یافته تلقی کرد.
 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر