آخرین اخبار
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
فوت عابر 81 ساله در میدان مادر قزوین
بازدید:۷۸۲
صد آنلاین | رییس پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین از فوت فرد ۸۱ ساله بر اثر برخورد با خودرو در میدان مادر قزوین خبر داد.
کد خبر : ۱۱۹۷۱۹

به گزارش صد آنلاین،   رییس پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین از فوت فرد ۸۱ ساله بر اثر برخورد با خودرو در میدان مادر قزوین خبر داد.

 

 

 

 

سرهنگ سید علی آسیایی روز سه شنبه اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف بین یک دستگاه خودرو سواری چانگان با عابر پیاده در میدان مادر، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند که متاسفانه سهل انگاری و بی‌توجهی راننده به جلو، جان عابر پیاده را گرفت. وی افزود: پس از حضور پلیس در محل حادثه و پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد، خودرو مورد نظر به علت بی توجهی به جلو با یک عابر پیاده برخورد کرده و در همین راستا فرد مصدوم توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شده است.

 

 

 

 

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین بیان کرد: متاسفانه علیرغم تلاش‌های صورت گرفته، عابر ۸۱ ساله به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد. این مقام انتظامی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از رانندگان خطرات و جوانب بی‌توجهی در رانندگی را جدی نگرفته و با اقدامات خطرآفرین، جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند که این مساله عواقب جبران‌ ناپذیری را در پی خواهد داشت.

 

 

برنا

اشتراک گذاری:
ارسال نظر