آخرین اخبار
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶
قتل اسرارآمیز پسر جوان با شمشیر در جنوب تهران؛ راز قتل در نیمکت پارک چیست؟
بازدید:۲۸۵
صد آنلاین | پسری ۲۴ ساله که به تازگی از کمپ ترک اعتیاد خارج شده بود، در حمله‌ای مرگبار با شمشیر در پارکی در جنوب تهران کشته شد.
کد خبر : ۱۱۹۵۶۰

به گزارش صد آنلاین،قتل پسر جوانی که به تازگی مواد مخدر را ترک کرده بود، جامعه را در بهت و حیرت فرو برد. این جنایت عجیب و اسرارآمیز که در یکی از پارک‌های جنوب تهران رخ داد، زوایای پنهانی دارد که هنوز به‌طور کامل فاش نشده است. این پسر ۲۴ ساله که تنها سه روز از ترک اعتیاد خود گذشته بود، قربانی یک حمله مرگبار با شمشیر شد و جان خود را در یک نیمکت پارک از دست داد.

 


ماجرا از این قرار است که ساعت ۲ بامداد دیروز به تیم جنایی پایتخت خبر رسید که پسر جوانی در پارکی واقع در جنوب تهران هدف ضربات شدید شمشیر قرار گرفته و جان باخته است. بلافاصله تیم جنایی خود را به محل حادثه رساند و تحقیقات اولیه آغاز شد.

 


مقتول که روی نیمکت پارک نشسته بود، توسط ۴ سرنشین دو دستگاه موتور سیکلت مورد حمله قرار گرفت. این افراد که به طرز خشنی با شمشیر به او حمله کردند، به سرعت از صحنه گریختند. نکته جالب و عجیب این است که علی‌رغم خشونت بالا و ضربات شمشیر، مدارک شخصی و گوشی تلفن همراه پسر جوان به سرقت نرفته بود؛ موضوعی که گمانه‌زنی‌هایی را در مورد انگیزه‌های قتل ایجاد کرده است.

 


شاهدان حادثه تصور کردند که قاتلان به قصد زورگیری به مقتول نزدیک شده‌اند، اما پس از تحقیقات مشخص شد که انگیزه اصلی ممکن است کاملاً شخصی باشد.

 


قتل مرموز پس از ترک اعتیاد؛ چرا قاتلان پسر جوان را هدف قرار دادند؟

تحقیقات بیشتر نشان داد که این پسر جوان مدت‌ها معتاد به مواد مخدر بود و خانواده‌اش برای نجات او، وی را در یک کمپ ترک اعتیاد در حاشیه تهران بستری کرده بودند. این پسر جوان، سرانجام توانست مواد مخدر را ترک کند و سه روز پیش از حادثه مرگبار از کمپ خارج شده بود. اما تنها سه روز پس از ترک اعتیاد، قربانی جنایتی شد که زوایای آن هنوز روشن نشده است.

 


دو فرضیه درباره این جنایت مطرح شده است. نخست اینکه مقتول طعمه خفت‌گیرانی خشن شده است که بدون سرقت هیچ‌گونه وسیله‌ای، جان او را گرفته‌اند. فرضیه دوم این است که عاملان جنایت از قبل با مقتول آشنا بوده‌اند و به دلیل خصومت شخصی او را هدف قرار داده‌اند.

 


تیم جنایی پایتخت هم‌اکنون با بررسی دوربین‌های مداربسته و بازجویی از شاهدان، سعی در روشن کردن این معمای جنایی دارند. با وجود اینکه شواهد اولیه نشان از زورگیری دارد، اما تحقیقات نشان می‌دهد که خصومت شخصی نیز به‌عنوان یک انگیزه احتمالی مطرح است.

 


چه کسانی پشت این قتل هولناک هستند؟ راز شمشیر در دست قاتلان

با توجه به جزئیات ماجرا و نحوه حمله، به‌نظر می‌رسد که قاتلان پسر جوان را از قبل می‌شناختند. تیم جنایی در حال بررسی روابط گذشته مقتول است تا سرنخی از عاملان احتمالی این جنایت پیدا کند. اینکه چرا قاتلان تصمیم گرفتند به جای سرقت، با شمشیر به پسر جوان حمله کنند، سؤالی است که تیم جنایی هنوز نتوانسته پاسخ دقیقی برای آن پیدا کند.

 


قاتلان پس از حمله به سرعت صحنه را ترک کرده و هیچ ردی از خود باقی نگذاشتند. بررسی‌های جنایی نشان می‌دهد که احتمالاً نقشه قتل از قبل برنامه‌ریزی شده بود و مهاجمان به دنبال چیزی فراتر از زورگیری ساده بودند.

 


صد آنلاین از شما مخاطبان عزیز دعوت می‌کند تا نظرات و تحلیل‌های خود را پیرامون این پرونده اسرارآمیز با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها