آخرین اخبار
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
واریز یارانه نقدی مهرماه ۱۴۰۳: تاریخ، جزئیات و اخبار جدید
بازدید:۶۴۱
صد آنلاین | یارانه نقدی مهرماه ۱۴۰۳ در روز چهارشنبه، ۲۵ مهرماه به حساب یارانه‌بگیران واریز خواهد شد و از ساعت ۲۴ همان روز قابل برداشت است. یارانه‌بگیران می‌توانند در این تاریخ به حساب خود مراجعه و یارانه خود را برداشت کنند.
کد خبر : ۱۱۹۵۵۹

به گزارش صد آنلاین، اخیراً شایعاتی درباره تغییر قیمت یارانه نقدی یا جایگزینی کالابرگ به جای یارانه مطرح شده، اما وزیر اقتصاد تأکید کرده که تا مهرماه تغییر خاصی در این زمینه وجود ندارد. یارانه نقدی برای دهک‌های اول تا سوم ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک‌های چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود. دهک دهم نیز از یارانه بی‌بهره خواهد بود، مگر اینکه فردی اعتراضی ثبت کند.

 

 

توجه ویژه به افراد دارای معلولیت

معاون توسعه مدیریت بهزیستی اعلام کرد افرادی که به دلیل قرارگیری در دهک دهم، یارانه‌شان حذف شده، می‌توانند از طریق سامانه وزارت رفاه اعتراض خود را ثبت کنند تا از شمول یارانه‌های دولت بهره‌مند شوند.

 

 

 

حمایت از خانواده‌های پرنوزاد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از ارائه خدمات حمایتی به خانواده‌های پرنوزاد (سه قلو و بیشتر) خبر داد. این خدمات شامل کمک‌های بلاعوض و معوض برای تأمین هزینه‌های زندگی این خانواده‌ها خواهد بود.

 

 

چالش‌های اطلاعاتی و نیاز به بازنگری در دهک‌بندی

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به مشکلات اطلاعاتی در پایگاه رفاه ایرانیان اشاره کرد و بر لزوم بازنگری در فرمول محاسبه دهک‌بندی خانوارها تأکید کرد. او خواستار آن شد که اطلاعات مورد استفاده برای تعیین دهک‌ها بر اساس داده‌های واقعی باشد.

با توجه به این تحولات، یارانه‌بگیران امیدوارند که بهبودهایی در وضعیت اقتصادی و خدمات دریافت کنند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها