آخرین اخبار
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹
راز قتل زن تنها با انگیزه انتقام شخصی فاش شد؛دختر همسایه با چاقو انتقام گرفت
بازدید:۵۲۴
صد آنلاین | ختری جوان که متهم به قتل زن سالخورده در تهران بود، در اعترافات خود فاش کرد که به‌دلیل تمسخر مکرر چهره‌اش توسط مقتول، دست به این جنایت زده است.
کد خبر : ۱۱۹۵۵۵

به گزارش صد آنلاین،قتل هولناک یک زن سالخورده در یکی از محله‌های تهران، با اعترافات تکان‌دهنده دختری جوان که به‌عنوان مظنون اصلی دستگیر شده بود، وارد مرحله جدیدی شد. این دختر پس از بازداشت، ادعا کرد که به‌دلیل مسخره شدن مکرر چهره‌اش توسط مقتول، دست به قتل زده است. این جنایت زمانی رخ داد که نوه مقتول، به‌صورت ناگهانی با جسد خونین مادربزرگش مواجه شد.

 


راز قتل زن سالخورده در پایتخت

چند روز پیش بود که نوه زن سالخورده‌ای به خانه مادربزرگش رفت تا به دیدن او بپردازد. اما چیزی که انتظارش را نداشت، صحنه‌ای خونین و وحشتناک بود. او با جسد مادربزرگش مواجه شد که به طرز بی‌رحمانه‌ای به قتل رسیده بود. به‌سرعت با پلیس تماس گرفت و نیروهای پلیس پس از حضور در محل حادثه، تحقیقات خود را آغاز کردند.

 


یکی از نخستین فرضیه‌ها، قتل با انگیزه سرقت بود. چرا که خانواده مقتول به پلیس اعلام کرده بودند که طلاهای او، از جمله شش النگوی طلا، به سرقت رفته است. اما نکته‌ای که کارآگاهان را به این نتیجه رساند که قتل از سوی یک آشنای مقتول صورت گرفته، سالم بودن قفل در ورودی خانه بود. این موضوع نشان می‌داد که قاتل، بدون نیاز به شکستن قفل وارد خانه شده است و به احتمال زیاد با مقتول آشنایی داشته است.

 


قتل با انگیزه انتقام و سرقت

تحقیقات پلیس متمرکز بر کسانی شد که به خانه مقتول رفت و آمد داشتند. در این میان، دختر جوانی که همسایه مقتول بود و رابطه نزدیکی با او داشت، به‌عنوان مظنون اصلی دستگیر شد. این دختر هرچند در ابتدا قتل را انکار می‌کرد، اما تحت فشار بازجویی‌های پلیس سرانجام لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنایتی هولناک برداشت.

 


این دختر جوان در اعترافات خود توضیح داد که به‌دلیل نوعی ماه‌گرفتگی، صورتی متفاوت داشت و یکی از چشمانش کوچکتر از دیگری بود. او بیان کرد که مقتول بارها و بارها او را به‌خاطر این وضعیت مسخره کرده بود و در روز حادثه نیز مجدداً با کلماتی زشت او را تحقیر کرده است. این تحقیر مکرر باعث شد که دختر جوان دچار خشم و عصبانیتی شدید شود و به سمت آشپزخانه رفته و یک چاقو بردارد. او چندین ضربه به زن سالخورده وارد کرد که منجر به مرگ او شد.

 


این دختر در ادامه اعترافات خود گفت که پس از قتل، به‌طور ناگهانی به خود آمد و متوجه اشتباهش شد. برای این که رد گم کند و کار را شبیه به یک سرقت مرگبار نشان دهد، شش النگوی طلا را از دست مقتول به سرقت برد و آنها را در سطل زباله انداخت. همچنین چاقوی خون‌آلودی که از آن برای ارتکاب جنایت استفاده کرده بود نیز به همان شکل در سطل زباله قرار گرفت. با این حال، در نهایت تحقیقات پلیس او را به‌عنوان قاتل شناسایی کردند.

 


ادامه تحقیقات پلیس

پس از این اعترافات تکان‌دهنده، تحقیقات پلیس برای کشف جزئیات بیشتر از انگیزه‌ها و دلایل این جنایت هولناک ادامه دارد. دختر جوان همچنان در بازداشت به‌سر می‌برد و ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به‌دنبال تکمیل پرونده هستند تا پرونده قتل زن سالخورده را به دادگاه ارجاع دهند.

 

 

این پرونده جنجالی، همچنان سؤالات زیادی را در ذهن مردم ایجاد کرده است. شما می‌توانید نظرات و تحلیل‌های خود را با ما در صد آنلاین به اشتراک بگذارید و دیدگاه‌های خود را درباره این حادثه غم‌انگیز بیان کنید.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها