آخرین اخبار
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶
قتل وحشتناک در خانه دایی؛ راز دسیسه‌های غیراخلاقی فاش شد
بازدید:۴۶۶۴
صد آنلاین | جوانی ۲۲ ساله در مشهد، در یک درگیری هولناک، مرد ۳۷ ساله‌ای را با ضربات چاقو به قتل رساند.
کد خبر : ۱۱۹۵۴۶

به گزارش صد آنلاین،در یکی از روزهای تلخ هفدهم اردیبهشت سال جاری، حادثه‌ای تکان‌دهنده در منطقه خواجه ربیع مشهد رخ داد که افکار عمومی را تحت تأثیر قرار داد. جوانی ۲۲ ساله، به نام مهدی، با انجام جنایتی هولناک، مردی ۳۷ ساله را به قتل رساند و این واقعه به‌سرعت در رسانه‌ها بازتاب پیدا کرد. در این خبر به جزئیات این حادثه و ابعاد پنهان آن خواهیم پرداخت.

 


جزئیات حادثه و کشف جسد

مالک یک منزل مسکونی در خیابان شهید یوسف‌زاده، پس از مشاهده جسد خون‌آلود مردی در طبقه اول ساختمانش، بلافاصله با پلیس تماس گرفت. نیروهای کلانتری خواجه ربیع در کمتر از چند دقیقه به محل حادثه رسیدند و جسد مرد ۳۷ ساله‌ای را مشاهده کردند که چند دقیقه بیشتر از مرگش نگذشته بود. زن صاحبخانه به افسران تجسس گفت که طبقه اول را به مردی به نام امید اجاره داده و همواره افراد دیگری به منزل او رفت و آمد داشتند.

 


این آغاز تحقیقات پلیس بود. پس از حضور قاضی ویژه قتل عمد، قاضی محمود عارفی‌راد، تحقیقات گسترده‌ای برای روشن شدن ابعاد این جنایت آغاز شد.

 


متهم و انگیزه قتل

با بررسی‌های کارآگاهان، مشخص شد که جوان ۲۲ ساله‌ای با دستان خون‌آلود از منزل خارج شده و دستانش را با شیلنگ آب در کنار خیابان شسته است. با شناسایی هویت او، عملیات دستگیری وی آغاز شد. مهدی در اعترافاتش فاش کرد که دایی‌اش امید، این منزل را به پاتوق استعمال مواد مخدر تبدیل کرده بود و او به‌خاطر اعتیادش از خدمت سربازی فراری بوده و برای مصرف مواد به اینجا می‌آمده است.

 


در این میان، وحید، مرد ۳۷ ساله‌ای که به منزل دایی‌اش رفت و آمد داشت، به‌دلیل حس بدی که نسبت به او داشتند، به درگیری کشیده شد. مهدی در دفاع از خود گفت که احساس کرد وحید به او نظر سوء دارد و به همین دلیل در یک لحظه از کوره در رفت و با چاقو به او حمله کرد.

 


مکالمات مرموز و جنایتی دیگر

مهدی در ادامه اعترافاتش گفت که روز حادثه، گوشی تلفن وحید در دستش بوده و وحید به دنبال گوشی‌اش بود. در این لحظه، او احساس کرد که در حال تهدید شدن است و به همین دلیل با چاقو به او حمله کرد. وی در نهایت به خاطر ترس از عواقب کارش، به سرعت از صحنه فرار کرد.

 


اما ماجرای به همین جا ختم نمی‌شود. با اعترافات امید، دایی مهدی، ابعاد جدیدی از جنایت و سرقت طلاهای یک پیرزن در چناران نیز روشن شد. هر سه متهم به بهانه خواستگاری به منزل پیرزنی در چناران رفته و با استفاده از آبمیوه آلوده به قرص‌های خواب‌آور، سعی در بیهوش کردن او داشتند. اما پیرزن هوشیار باقی ماند و متهمان با توسل به زور، طلاهای او را سرقت کردند.

 


تحقیقات در حال انجام است

پس از این جنایت، گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی تحت سرپرستی سروان آرمین منفرد، تحقیقات ویژه‌ای را برای دستگیری زن میانسال و دایی مهدی آغاز کردند. آن‌ها در نهایت موفق شدند هر دو متهم را که به اتهام سرقت به عنف روانه زندان شده بودند، شناسایی کنند و به مقر انتظامی منتقل کنند.

 


این داستان تلخ و هولناک نه تنها نشان‌دهنده جنایت در یک خانواده است، بلکه سؤالاتی عمیق در مورد مسائل اجتماعی، اعتیاد و آثار آن بر روی زندگی افراد ایجاد می‌کند. این حادثه هشداری برای جامعه است که باید با آن مواجه شود و به چالش‌های بزرگتری بپردازد.

 

 

ما از شما دعوت می‌کنیم تا نظرات و تحلیل‌های خود را با ما در صد آنلاین به اشتراک بگذارید. دیدگاه‌های شما می‌تواند به روشن شدن ابعاد این موضوع کمک کند.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها