آخرین اخبار
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷
قتل هولناک در منیریه؛ روایت تکان‌دهنده قتل صاحبخانه و پیدا شدن جسد در بیابان
بازدید:۳۶۳
صد آنلاین | مستأجری که به خاطر یک بدهی ۴۸ میلیونی، صاحبخانه‌اش را در منیریه تهران به قتل رسانده بود، به دست پلیس افتاد و جزئیات هولناک این جنایت را فاش کرد.
کد خبر : ۱۱۹۵۴۴

به گزارش صد آنلاین،قتل هولناک صاحبخانه تهرانی توسط مستأجرش در دل منیریه، نه تنها فضای اجتماعی تهران را تحت تأثیر قرار داد، بلکه بازتاب وسیعی در رسانه‌ها و میان مردم داشت. این جنایت که به خاطر یک بدهی ۴۸ میلیونی رخ داد، با جزئیات تکان‌دهنده‌ای همراه بود که به روشن شدن ابعاد آن کمک می‌کند.

 


تحقیقات پلیس و کشف جسد در بیابان‌های جنوب تهران

بر اساس گزارش‌ها، این حادثه در تابستان امسال به وقوع پیوست. همسر مقتول، که نگران غیبت شوهرش بود، به دادسرای امور جنایی مراجعه کرد و از ناپدید شدن او شکایت کرد. این شکایت باعث شد تا تیم جنایی وارد عمل شود. با بررسی‌های اولیه، پلیس متوجه شد که چند روز پیش، جسدی از مردی ناشناس در بیابان‌های جنوب تهران پیدا شده است. این جسد پس از بررسی‌ها با عکس شوهر گمشده تطابق داشت.

 


تحقیقات اولیه نشان داد که مقتول، یکی از صاحبخانه‌های محله منیریه بوده و با مستأجر خود به‌خاطر بدهی‌های اجاره اختلاف داشته است. این موضوع به کارآگاهان پلیس آگاهی این امکان را داد تا به موضوع مشکوک شوند.

 


جزئیات حادثه و اعترافات مستأجر

پس از انجام تحقیقات گسترده و تجزیه و تحلیل اطلاعات، کارآگاهان مستأجر را به عنوان مظنون اصلی شناسایی کردند. پس از بازداشت، این فرد در برابر شواهد و مدارک موجود به قتل اعتراف کرد و جزئیات هولناک این جنایت را فاش ساخت.

 

 

او در اظهارات خود گفت: "روز حادثه، صاحبخانه به درب خانه آمد و خواست تا بدهی ۴۸ میلیونی‌اش را وصول کند. در جریان مشاجره، من او را هل دادم و او به زمین افتاد. به صورت او مشت زدم و بعد متوجه شدم که دیگر نفس نمی‌کشد."

 


او ادامه داد: "پس از ارتکاب این جنایت، جسد را با طناب بستم و در صندوق عقب خودروی پژو قرار دادم و به بیابان‌های جنوب تهران بردم." این اعترافات در حالی بیان شد که مرد جنایتکار مدعی بود که قصد قتل را نداشت و وقوع این حادثه تنها در یک لحظه رخ داده است.

 


نظارت قانونی و ادامه تحقیقات

پس از اعترافات او، پلیس با صدور قرار قانونی، متهم را به منظور روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان قرار داد. تحقیقات همچنان ادامه دارد و انتظار می‌رود که جزئیات بیشتری از این جنایت فاش شود.

 


این قتل هولناک و جزئیات مربوط به آن نشان‌دهنده مشکلات اجتماعی و اقتصادی در جامعه است و سوالاتی را در مورد اثرات بدهی‌ها و تنش‌های مالی بر روابط انسانی ایجاد می‌کند. این حادثه بار دیگر نشان می‌دهد که در دنیای امروز، مشکلات مالی می‌تواند به نتایج وحشتناکی منجر شود.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها