آخرین اخبار
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳
اوستون اورونوف فصل را از دست داد ؟ / نگرانی در اردوی پرسپولیس
بازدید:۶۰۱
صد آنلاین | غیبت اوستون اورونوف در تمرینات ازبکستان موجی از نگرانی را در اردوی پرسپولیس ایجاد کرده است.
کد خبر : ۱۱۹۵۲۳

به گزارش صد آنلاین، به نظر می رسد وضعیت اوستون اورونوف رفته رفته به همان شرایطی نزدیک می شود که پیش از این پیش بینی می شد. از همان روزی که کادرفنی تیم ملی ازبکستان خلاف صلاحدید کادرپزشکی پرسپولیس عمل کرد و اورونوف را به تمرینات تیم ملی برای بازی با ایران فراخواند، دلواپسی هواداران پرسپولیس برای افزایش مصدومیت ستاره تیم شان افزایش یافت. اما این پایان کار نبود و در شرایطی که این ستاره ازبک از ناحیه کشاله احساس درد شدیدی داشت با تزریق آمپول های مسکن در نه تنها در تمرینات تیم ملی کشورش حاضر شد بلکه در لیست نهایی ازبک ها برای بازی با ایران نیز قرار گرفت و در کمال تعجب از سوی مربی این تیم در ۲۰ دقیقه پایانی مسابقه سنگین و حساس با ایران نیز به میدان فراخوانده شد.


اورونوف اعتراضی به این تصمیم نداشت اما در همان مدت زمان حضورش در میدان، مشخص بود درد دارد و به همین دلیل نتوانست حتی نیمی از توانایی هایش را نیز به نمایش بگذارد. اورونوف فقط در زمین حضور داشت بدون این که بتواند گره ای از مشکلات تیمش باز کند. به هر روی آن ۲۰ دقیقه مشکلات تیم ملی ازبکستان را در مصاف با ایران رفع نکرد اما مصدومیت این بازیکن را چند برابر کرد. چرا که در همین دقایق فشار مضاعفی به عضلات ناحیه مصدوم وارد شد و کار به جایی رسیده که اورونوف حتی دیگر قادر نیست در تمرینات نیز حاضر شود.

خبر رسانه های ازبک و اطلاع رسانی از آخرین وضعیت اورونوف، تشدید آسیب دیدگی او را تایید کرد تا حالا این ابهام بزرگ برای پرسپولیسی ها به وجود بیاید که مصدومیت این بازیکن تا چه اندازه تشدید شده و با توجه به شرایط جدید تا چه زمانی قادر به حضور در ترکیب پرسپولیس نخواهد بود.

فراموش نکنیم تشخیص کادرپزشکی پرسپولیس از همان ابتدا غیبت احتمالی او برای بازی با السد بود. آن هم در شرایطی که اورونوف هنوز زیر فشار تمرینی تمرینات ازبک ها قرار نگرفته بود و با حضور در بازی با ایران آسیب دیدگی اش تشدید نشده بود و به همین دلیل نیاز به استراحت مطلق و فیزیوتراپی داشت. اما اتفاقات چند روز اخیر قطعا شرایط درمانی این بازیکن را تغییر داده و به همین دلیل باید منتظر بود و دید با توجه به شرایط جدید وضعیت اورونوف چگونه بوده و مدت زمان دقیق دوری او از میادین فوتبال چقدر خواهد بود

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها