آخرین اخبار
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸
محل بازی استقلال - النصر ؛ استادیومی که استقلال در آن باخت
بازدید:۴۸۳
صد آنلاین | با توجه به شرایط اخیر و میزبانی کشورمان در زمین ثالث ورزشگاه شیخ راشد دبی محل دیدار آبی پوشان مقابل یاران کریستیانو رونالدو شد.
کد خبر : ۱۱۹۴۹۱

به گزارش صد آنلاین، دیدار تیم‌های استقلال و النصر عربستان روز سه‌شنبه یکم آبان ماه هفته آینده در ورزشگاه شیخ راشد دبی برگزار می‌شود.


با مروری بر حضور تیم استقلال در استادیوم‌های کشور دبی مشخص می‌شود که این تیم در تاریخ چهاردهم بهمن ماه سال ۱۳۹۵ برای آخرین بار در این استادیوم به میدان رفته است.

مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۱۷ آسیا که تیم استقلال با تیم‌های شباب الاهلی امارات، التعاون عربستان و لوکوموتیو تاشکند ازبکستان در این گروه قرار گرفت و در دور رفت با تیم الاهلی در همین زمین دیدار کرد.

تیم استقلال در آن دیده با ترکیب: مهدی رحمتی، رابسون، پادوانی، خسرو حیدری(مجید حسینی ۸۹)، زکی پور، امید ابراهیمی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی (۷۹ - فرشید اسماعیلی)، بهنام برزای (۶۴ - وریا غفوری)، علی قربانی و کاوه رضایی به میدان رفت تا علیرضا منصوریان سرمربی وقت آبی پوشان بهترین نفراتش را برای کسب پیروزی یا حداقل امتیاز در خانه حریف به میدان فرستاده باشد.

انتخاب استادیومی که استقلال در آن باخت/ شب شکست منصوریان در دبی +عکس

نیمه اول مسابقه با گل دقیقه یکم وقتهای تلف شده دیوپ با نتیجه ۰-۱ به سود میزبان به پایان رسید ولی با شروع نیمه دوم و حملات استقلال بود که امید ابراهیمی توانست روی ارسال زیبای خسرو حیدری در دقیقه ۷۴ گل تساوی را به ثمر برساند. اما دیوپ که در پایان آن مسابقه بعنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد در دقیقه ۹۰ گل برتری تیم الاهلی را زد و بازی با حسب ۱-۲ به پایان رسید.

استقلال با این شکست سومین باخت بازی های افتتاحیه خود در تاریخ لیگ  قهرمانان آسیا را تجربه کرد. هرچند با توجه به روند بازی هرگز کسب یک امتیاز این بازی دور از دسترس نبود. در آن شب الاهلی موفق شد روی درخشش دیوپ و ریبریو دو ستاره گران قیمت خود به اولین ۳ امتیاز لیگ قهرمانان خود برسد.

حالا و به گفته فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال این تیم برای بازی در زمین ثالث همان استادیومی را برگزیده که استقلال ۷ سال ۸ ماه ۱۲ روز پیش در آن باخت و دیگر هم به آن برنگشت.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها