آخرین اخبار
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
رازگشایی از 10 فقره سرقت پژو پارس در کرج
بازدید:۱۳۳
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری اعضای باند سه نفره ‏سارقان حرفه‌ای پژو پارس و کشف خودرو تازه سرقت شده از آنها خبر داد.
کد خبر : ۱۱۹۴۶۹

به گزارش صد آنلاین،  فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری اعضای باند سه نفره ‏سارقان حرفه‌ای پژو پارس و کشف خودرو تازه سرقت شده از آنها خبر داد.

 

 

 

سرهنگ پیمان گودرزی روز دوشنبه ۲۳ مهرماه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو پژو پارس در مناطق مختلف شهرستان کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.  وی افزود: در این راستا، ماموران کلانتری ۴۱ خرمدشت با جمع آوری سرنخ‌های موجود و انجام اقدامات پلیسی، سه سارق را در این خصوص شناسایی و در یک عملیات همه آنها را در حین انتقال خودرو سرقتی دستگیر کردند.

 

 

این مقام انتظامی بیان کرد: در بازجویی اولیه، متهمان به ۱۰ فقره سرقت پژو پارس اعتراف و هدف خود را از سرقت‌های سریالی این خودرو، انتقال به غرب کشور و استفاده از خودروهای سرقتی به عنوان خودرو شوتی و حمل کالای قاچاق بیان داشته که تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد. فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان علت وقوع بسیاری از این سرقت‌ها را بی توجهی مالکان به هشدارهای پیشگیری ازسرقت دانست و اظهار کرد: رها کردن وسایل نقلیه به صورت روشن در معابر و ترک لحظه‌ای و جا گذاشتن سوئیچ بر روی آن از مهمترین مصادیق بی توجهی به اصول امنیتی در نگهداری از وسایل نقلیه است. 

 

 

حادثه 24

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها