آخرین اخبار
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳
سرقت طلا با غذای مسموم در غرب گیلان
بازدید:۵۹۴
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا گفت: سارقی که در پوشش دادن غذای طبخ شده ساکنان منزل را بیهوش و طلاجات آنان را سرقت کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر : ۱۱۹۴۶۸

به گزارش صد آنلاین،  فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا گفت: سارقی که در پوشش دادن غذای طبخ شده ساکنان منزل را بیهوش و طلاجات آنان را سرقت کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

 

 

 

 

سرهنگ جعفر عدلی‌مژدهی روز دوشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی مراجعه و طرح شکایت یکی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر ورود به عنف و سرقت طلاجات از منزلش در بخش ضیابر، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.  وی با بیان اینکه با تحقیقات پلیس از مالباختگان و همچنین مستندات باقی مانده از صحنه سرقت سارق را شناسایی کردند، افزود: سارق ۲۹ ساله پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهش در شهرستان صومعه‌سرا شناسایی و دستگیر شد. فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه متهم دستگیر شده در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و بیان کرد: متهم با خرید ۲ پرس غذای طبخ شده، آن را مسموم و با قرار دادن غذا در جلوی درب منزل مالباخته، وی و ساکنان منزل را بیهوش کرده بود.

 

 

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه از مخفیگاه متهم یک قطعه النگوی سرقتی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. 

 

حادثه 24

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها