آخرین اخبار
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
قتل هولناک جوانی در فشافویه؛  تحقیقات جنایی آغاز شد و متهمان دستگیر شدند
بازدید:۳۶
صد آنلاین | تحقیقات جنایی در پی قتل هولناک یک مرد جوان در نزاع دسته‌جمعی در فشافویه آغاز شده و تعدادی از متهمان این پرونده دستگیر شدند.
کد خبر : ۱۱۹۴۴۳

به گزارش صد آنلاین، در روز یکشنبه 22 مهرماه، مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارشی مبنی بر مرگ مشکوک یک مرد جوان در فشافویه دریافت کرد. با دریافت این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به محل حادثه اعزام شدند و تحقیقات اولیه را آغاز کردند.

 

 

در محل حادثه، تیم جنایی با جسد مرد جوانی مواجه شدند که بر اثر ضربات چاقو جان خود را از دست داده بود. بررسی‌های اولیه نشان داد که مقتول به دنبال یک نزاع دسته‌جمعی قربانی شده است.

 

 

 

کارآگاهان در نخستین اقدام، هویت افرادی که در درگیری حضور داشتند را شناسایی کرده و متوجه شدند که آنها در حال فرار هستند. 

پس از دریافت این اطلاعات، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت موفق به دستگیری متهمان پرونده، که شامل دو مرد و یک زن بودند، شدند. 

 

 

 

پس از انجام تحقیقات میدانی در صحنه جرم، تیم جنایی مأموریت یافتند تا با استفاده از اقدامات فنی و اطلاعاتی، بررسی‌های بیشتری در خصوص این نزاع مرگبار انجام دهند.

 

 

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان به منظور روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها