آخرین اخبار
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
دستگیری عاملان ۳نزاع خونین مسلحانه در بم
بازدید:۱۵۹
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان بم از دستگیری ۱۲ نفر از عوامل۳ نزاع خونین هفته گذشته در عملیات پلیس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.
کد خبر : ۱۱۹۴۲۹

به گزارش صد آنلاین، سرهنگ عبدلی نسب اظهار کرد: به دنبال  وقوع۳ فقره نزاع و درگیری مسلحانه درنقاط مختلف شهرستان بم و مجروح شدن ۸شهروند، برخورد با عاملان آن ها به صورت ویژه در دستورکار پلیس قرار گرفت.

 

 

 

وی افزود: در عملیات اول در یک نزاع اعلام شده در محله سید طاهرالدین که منجر به شلیک تیر به۲ جوان با اسلحه کلت کمری شد که با حضور سریع پلیس امنیت عمومی عامل این تیراندازی در کمتر از ۲۴ساعت با اسلحه به کار رفته در نزاع دستگیر شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به نزاع دسته جمعی ۳شب گذشته درخیابان تختی بین چندین جوان به علت حرکات حادثه ساز و توهین به یکدیگر در فضای مجازی که منجر به نزاع دسته جمعی بین آن ها، تیراندازی، ضرب و جرح و خسارت به چند خودرو و یک منزل شده بود، گفت: در این  خصوص  نیز در چند عملیات ضربتی توسط پلیس امنیت ۹نفر از عوامل این نزاع که جوان و نوجوان بودند همان شب دستگیر شدند.

سرهنگ عبدلی نسب با اشاره به تصادف بین یک خودروی پراید با موتورسیکلت در اطراف یکی از میادین شهر بم ناشی از رانندگی خطرناک و حالت غیرعادی که منجر به نزاع بین آنان و مجروح شدن ۴شهروند و سرنشینان موتورسیکلت شد، تصریح کرد: ۲عامل این نزاع نیز درکمتر از ۲۴ساعت در عملیات غافلگیرانه پلیس امنیت به چنگ قانون افتادند.

 

 

برنا

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها