آخرین اخبار
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
حمله بی سابقه پهپادی حزب الله نشانه بهبودی حزب الله است
بازدید:۲۷۰
صد آنلاین | یک سرلشکر در نیروهای ذخیره ارتش رژیم اشغالگر تأکید کرد که حمله پهپادی حزب الله لبنان به پادگان لشکر گولانی نشانه بهبودی حزب الله است.
کد خبر : ۱۱۹۴۲۱

 

 

به گزارش صد آنلاین،  به نقل از الجزیره، یک سرلشکر در نیروهای ذخیره ارتش رژیم اشغالگر تأکید کرد که حمله پهپادی حزب الله لبنان به پادگان لشکر گولانی نشانه بهبودی حزب الله است.

 

 

 

حمله به لشکر گولانی و توان حزب الله در عبور از سامانه های دفاع هوایی چند لایه اسرائیل بعد از کمتر از یک ماه از حملات سخت و ناگهانی اسرائیل به حزب الله که باعث ترور فرماندهان برجسته شد و تعداد زیادی از انبارهای تسلیحات و زیرساخت های نظامی اش را از بین برد، رخ می دهد. این حملات ناگهانی و گسترده اسرائیل به حزب الله این پرسش را به وجود آورده بود که آیا حزب الله می تواند پابرجا بماند و جنگ با اسرائیل را ادامه دهد یا نه؟

در همین حال، نشریه عبری معاریو که حمله پهپادی یکشنبه شب حزب الله لبنان به پایگاه تیپ گولانی در جنوب حیفا را سخت و دردناک توصیف کرد.

 

 

 

بنابر این گزارش، روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت: حمله پهپادی شب گذشته حزب الله به پایگاه تیپ گولانی در جنوب حیفا، یک فاجعه و حادثه‌ای سخت، دردناک و نگران کننده برای ارتش اسرایل است.

این نشریه عبری خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی دیگر هیچ سیستم دفاعی ویژه‌ای برای مقابله با پهپادهای شلیک شده به سمت اراضی اشغالی از لبنان، غزه، سوریه، عراق، ایران و یمن ندارد.

بنابر اعلام رسانه‌های عبری، آمار کشته ها و مجروحان رژیم صهیونیستی بر اثر حمله پهپادی یکشنبه شب حزب الله به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در پایگاه نظامی تیپ گولانی در منطقه بنیامینا در جنوب حیفا به 4 کشته و 67 زخمی افزایش یافت.

به گزارش رسانه های فلسطینی حمله پهپادی حزب الله به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در پایگاه نظامی تیپ گولانی صورت گرفته است.

منابع صهیونیستی حمله پهپادی حزب الله به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در پایگاه نظامی تیپ گولانی در منطقه بنیامینا در جنوب حیفا را خونبارترین حمله از زمان آغاز جنگ با لبنان اعلام کردند.

به دنبال این حمله بیش از 50 آمبولانس و تعدادی از بالگردها برای انتقال نظامیان مجروح به بیمارستان ها مبادرت کردند.

در همین حال رادیو ارتش اشغالگر اعلام کرد که حزب الله موفق شد سامانه‌های پدافند هوایی ما را فریب دهد؛ زیرا همزمان با پرتاب پهپاد، اقدام به حملات سنگین موشکی کرد.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی در لحاظات اولیه این حمله گزارش داده بود بر اثر انفجار پهپاد حزب الله نزدیک منطقه بنیامینا در جنوب حیفا، 20 نظامی مجروح شدند و بالگردها در حال انتقال مجروحان هستند که حال برخی از مجروحان وخیم است.

جماران

                            

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها