آخرین اخبار
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸
آتش‌سوزی مرگبار در بازار آهن شادآباد/ ورود بازپرس جنایی به پرونده
بازدید:۲۵۸
صد آنلاین | پس از وقوع یک آتش‌سوزی مرگبار در بازار آهن شادآباد، بازپرس جنایی به منظور بررسی جزئیات این حادثه وارد عمل شد.
کد خبر : ۱۱۹۳۹۲

به گزارش صد آنلاین، در پی این آتش‌سوزی، آتش‌نشانان پس از مهار کامل شعله‌ها در یکی از مغازه‌ها، سه جسد را کشف کردند: دو نفر ایرانی با حدود ۵۰ سال سن و یک جوان افغانستانی. پس از این کشف، موضوع به پلیس اطلاع داده شد و بازپرس کشیک قتل پایتخت نیز به محل حادثه مراجعه کرد.

 

 

 

این آتش‌سوزی خسارات فراوانی به بار آورد و ۱۲۰ مغازه و تعداد زیادی خودرو و موتورسیکلت را تحت تأثیر قرار داد. بر اساس اطلاعات اولیه، اکثر افراد توانسته بودند به موقع فرار کنند، اما ۷ نفر به شدت مصدوم شدند و به مراکز درمانی منتقل گردیدند.

 

 

 

تحقیقات نشان می‌دهد که آتش‌سوزی از مغازه‌ای آغاز شده که در آن فردی به جوشکاری مشغول بوده و به وجود مواد قابل اشتعال مانند لوله‌های پولیکا و اسپری رنگ توجهی نداشته است. سهل‌انگاری این فرد موجب بروز آتش‌سوزی و سرایت آن به مغازه‌های دیگر شده است.

 

 

 

بازپرس موسی رضازاده، مسئول کشیک قتل پایتخت، دستور بررسی دقیق محل حادثه را صادر کرده است تا مشخص شود آیا این آتش‌سوزی عمدی بوده یا غیرعمد، و همچنین خسارات وارده چقدر است.

 

 

 

در ادامه، مأموران پلیس آگاهی مأمور به تحقیق از خانواده‌های قربانیان و مصدومان هستند تا شکایات احتمالی را ثبت کنند. همچنین فرد جوشکاری که از این حادثه جان سالم به در برده و فرار کرده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شده است و تحقیق از او نیز در حال انجام است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها