آخرین اخبار
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶
تجاوز قاتل بی رحم به ۳ زن و یک دختر ۵ ساله؛ جزئیات تکان‌دهنده از جنایت هولناک
بازدید:۲۳۲
صد آنلاین | مرد کنیایی، پس از تجاوز و قتل وحشیانه ۳ زن و دختر، اجسادشان را در مزارع ذرت رها کرده و به دست پلیس دستگیر شد.
کد خبر : ۱۱۹۳۰۷

به گزارش صد آنلاین،در یک حادثه هولناک که تمام جامعه کنیایی را به شدت تحت تأثیر قرار داده است، یک مرد جوان به نام ازکیل کوام موانگی، به دلیل قتل و تجاوز به ۳ زن و دختر، در شهر ناکورو دستگیر شد. این حادثه با پیدا شدن جسد یک دختر بچه ۵ ساله به نام موانگی آلیس در یکی از مزارع ذرت آغاز شد.

 


جزئیات اولین قربانی

جسد موانگی آلیس زمانی پیدا شد که گروهی از مردم در جست‌وجوی این دختر بچه گمشده، وارد مزارع ذرت شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که این دختر بچه به طرز وحشیانه‌ای مورد آزار قرار گرفته و سپس با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است. این جنایت باعث ایجاد ترس و وحشت در بین ساکنان محله شد و پلیس را به سرعت به سمت تحقیقات بیشتر هدایت کرد.

 


دومین قربانی؛ قتل وحشیانه‌ای دیگر

پس از پیدا شدن جسد آلیس، پلیس به تحقیقات خود ادامه داد. در این حین، چند هفته بعد، جسد دومین قربانی به نام مانگی، زنی ۳۴ ساله، در همان مزارع کشف شد. تحقیقات نشان داد که این زن نیز پیش از کشته شدن، مورد تجاوز قرار گرفته و به طرز بی‌رحمانه‌ای با ضربات چاقو و جسمی سنگین به قتل رسیده است. این جنایت نشان می‌دهد که ممکن است یک قاتل زنجیره‌ای در پشت این قتل‌ها باشد.

 


سومین قربانی؛ تکرار یک سناریو وحشتناک

ادامه تحقیقات پلیس منجر به پیدا شدن جسد سومین قربانی به نام مورا موگامبی، زنی ۲۸ ساله، شد. او نیز با ضربات چاقو کشته شده و شواهد نشان می‌دهد که این بار هم او پیش از قتل، به شدت مورد تجاوز قرار گرفته است. با توجه به الگوی مشابه در این جنایت‌ها، پلیس به این نتیجه رسید که با یک قاتل سریالی بی‌رحم مواجه است.

 


شناسایی و دستگیری قاتل

پس از یک سری تحقیقات گسترده و بی‌وقفه، پلیس موفق به شناسایی قاتل شد و او را به نام ازکیل کوام موانگی، یک مرد ۱۹ ساله، شناسایی کرد. او در مخفیگاه خود دستگیر شد. در بررسی‌های پلیسی مشخص شد که این جوان قبل از هر جنایت، قربانیان خود را زیر نظر می‌گرفته و با فریب و تهدید آن‌ها را به مکان‌های خلوت می‌کشاند. این رفتار غیرانسانی و برنامه‌ریزی شده او، باعث ایجاد نگرانی‌های شدید در بین ساکنان و به خصوص زنان منطقه شد.

 


حالا چه؟

ازکیل کوام موانگی در حال حاضر در بازداشت پلیس به سر می‌برد و تحقیقات درباره سایر جنایات احتمالی او ادامه دارد. این حادثه نشان‌دهنده ضرورت اقدامات امنیتی و توجه به مسائل اجتماعی در کنیای امروز است.

 


در پایان، از شما مخاطبان عزیز دعوت می‌کنیم نظرات و تحلیل‌های خود را با ما در صد آنلاین به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها