آخرین اخبار
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰
کلاهبرداری ۱۵۰ میلیاردی از 20 نفر در قزوین
بازدید:۳۰۹
صد آنلاین | فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری فردی که با شیوه و شگرد خاص از ۲۰ نفر مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
کد خبر : ۱۱۹۲۸۱

به گزارش صد آنلاین،  فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری فردی که با شیوه و شگرد خاص از ۲۰ نفر مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

 

 

 

 

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی وصول چندین فقره پرونده و طرح شکایت شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان، رسیدگی به موضوع پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت. وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد فردی با هویت معلوم مدعی شده با مسئولان رده بالای کشوری ارتباط دارد و از این طریق توانایی دریافت و واگذاری خودرو به قیمت کارخانه و مسکن خارج از قوانین و ضوابط برای شکات را دارد، وی با این ترفند مبالغ مختلفی از مالباختگان کلاهبرداری کرده و متواری شده بود.

 

 

 

فرمانده انتظامی استان قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی متهم را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند. ابراهیمی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های پلیسی به جرم ارتکابی اقرار کرد، گفت: تاکنون ۲۰ نفر از شکات علیه این متهم طرح شکایت کرده‌اند که مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری شده است. 

 

 

فارس

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها