آخرین اخبار
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
واکنش سمیعی به انتخاب سرمربی جدید استقلال
بازدید:۵۸۹
صد آنلاین | فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال، از ادامه مذاکرات برای انتخاب گزینه‌ای با معیارهای فنی و بودجه مناسب خبر داد و تأکید کرد که هدف اصلی جلب رضایت هواداران است.
کد خبر : ۱۱۹۲۷۸

به گزارش صد آنلاین، فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه استقلال، اعلام کرد که از ابتدای فصل در تلاش بوده‌اند تا رضایت هواداران را جلب کنند. او تأکید کرد که مذاکرات با گزینه‌های مدنظر باشگاه همچنان ادامه دارد و هدف این است که به زودی فردی معرفی شود که با سقف بودجه و معیارهای فنی باشگاه همخوانی داشته باشد.


مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین عنوان کرد که به عنوان یکی از هواداران استقلال در باشگاه حضور دارد و به دلالان و کاسبانی که دستشان از باشگاه کوتاه شده، توجهی ندارد.

فرشید سمیعی درباره انتخاب سرمربی جدید اعلام کرد که باشگاه استقلال خانه پیشکسوتان است و نظرات آن‌ها را جویا می‌شوند. او تأکید کرد که سکوت باشگاه برای جلوگیری از ایجاد تنش بوده و اگر در مورد پل لگوئن تأخیر نمی‌کردند، شاید او سرمربی استقلال می‌شد. سمیعی گفت تا ۲-۳ روز آینده سرمربی جدید معرفی خواهد شد و همچنین درباره قرارداد حسینی اظهار داشت که عدد آن مشخص و قانونی است و نمی‌توانند تغییری در آن ایجاد کنند. همچنین، به احتمال زیاد استقلال در دبی با النصر بازی خواهد کرد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها