۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
اعتراف به ۲۰ فقره سرقت در تبریز
بازدید:۱۴۷
صد آنلاین | رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری ۲ سارق قطعات و محتویات داخل خودرو با ۲۰ فقره سرقت به ارزش ۲میلیارد ریال در تبریز خبر داد. 
کد خبر : ۱۱۹۲۵۲

به گزارش صد آنلاین، سرهنگ محمدتقی سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهر تبریز، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

 

 

وی افزود: کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی گسترده و استخراج تصاویر سارقان از محل‌های وقوع سرقت در نهایت موفق به شناسایی ۲ متهم سابقه‌دار به هویت‌های معلوم شدند و پس از اخذ مجوز از مرجع قضایی طی یک عملیات منسجم پلیسی متهم را دستگیر و جهت انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان دلالت داده شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه کارآگاهان، متهمان از قبول اتهام خودداری کرده و اذعان داشتند که مرتکب بزه نشده اند اما با توجه به سوابق قبلی متهمان و دلایل مستند و مستدل موجود در پرونده، نهایتا لب به اعتراف گشوده و به سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهرستان تبریز معترف شدند.

 

 

 

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در نتیجه بنا به اقرار متهمان مجموعا ۲۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو کشف و بازسازی صحنه‌های سرقت انجام و ارزش ریالی پرونده‌های مکشوفه دو میلیارد ریال برآورد شده است که پرونده به همراه متهمان جهت ادامه دادرسی تحویل مرجع قضایی و با صدور قرار تامین کیفری متناسب روانه زندان شد. 

 

کشف البسه ۸ میلیاردی قاچاق در شهرستان مرند

فرمانده انتظامی مرند از کشف انواع البسه زنانه، مردانه و کفش زنانه قاچاق به ارزش ۸ میلیارد خبر داد.

سرهنگ علی اسدیان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران بخش انتظامی یامچی در محور یکانات_یامچی به یک دستگاه خودروی سمند حامل بار مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد ۵۶۵ ثوب‌البسه زنانه، مردانه و تعداد ۴۳ جفت کفش زنانه خارجی قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را هشت میلیارد ریال برآورد کرده است، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و مرجع قضایی معرفی شد.

فارس

 
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها