آخرین اخبار
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
دستگیری قاتل اجاره‌ای بعد از 11 سال تحقیقات پلیسی
بازدید:۷۲۰
صد آنلاین | پلیس دهلی هند پس از 11سال تلاش و ردگیری صدها خط تلفن در این سال‌ها سرانجام توانست یک قاتل مخوف اجاره‌ای را دستگیر کند. این مرد متهم است که از سوی مردی ثروتمند اجیر شده بود تا برادر وی را به قتل برساند.
کد خبر : ۱۱۹۱۸۲

 

به گزارش صد آنلاین، 11سال پیش راجش سینگ، پسر بزرگ یک خانواده ثروتمند در شهر دهلی هند که با برادرش بر سر املاک پدری‌شان دچار اختلاف شده بودند، تصمیم هولناکی گرفت. او با پرداخت مبلغی هنگفت یک قاتل مخوف و بدنام را اجاره کرد تا برادرش را به قتل برساند. قاتل اجاره‌ای یک جنایتکار حرفه‌ای و تحت تعقیب به نام بنارسی بود. این مرد با همدستی چند نفر از دوستانش نقشه قتل را عملی کرد و گریخت. از همان زمان بود که تحقیقات پلیس برای دستگیری این قاتل مخوف آغاز شد. مأموران در همان سال‌های نخست موفق شدند تمامی همدستان این مرد را که در جنایت نقش داشتند دستگیر کنند اما هیچ رد و نشانه‌ای از بنارسی نبود.

 

براساس گزارش پلیس دهلی، در این سال‌ها مأموران صدها خط تلفن را که احتمال می‌رفت قاتل فراری از آنها استفاده کند زیرنظر گرفتند تا اینکه پس از 11سال به نخستین سرنخ‌ها دست یافتند. آنها با ردگیری یکی از تلفن‌ها، متوجه شدند که هر روز در یک زمان خاص از آن استفاده و بعد تلفن خاموش می‌شود.

 

 

 

این سرنخ مأموران پلیس را به جنگل‌های انبوه جارکند هند کشاند. جایی که  قاتل فراری با استفاده از هویت جعلی و به‌عنوان راننده مشغول به‌کار شده بود. مأموران برای اطمینان از شناسایی وی در پوشش کارگر راهی جنگل شدند و چندین روز متهم را زیرنظر گرفتند. در نهایت وقتی معلوم شد که وی همان قاتل فراری است، مأموران او را دستگیر کردند و مرد جنایتکار به قتلی که 11سال قبل مرتکب شده بود اعتراف کرد. تحقیقات از این مرد ادامه دارد.

 

برنا

 

لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها