آخرین اخبار
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
کارگردان «شهر خاموش»: باران کوثری اجازه حضور در میزگرد را نداشت
بازدید:۱۲۹
صد آنلاین | احمد بهرامی، کارگردان فیلم «شهر خاموش»، در میزگرد تحلیلی این فیلم از ممنوع‌الحضور بودن باران کوثری خبر داد و گفت: «متاسفانه باران کوثری امروز نه تنها ممنوع‌الکار است، بلکه به من اعلام کردند که او اجازه حضور در این میزگرد را ندارد.» 
کد خبر : ۱۱۹۱۷۷

به گزارش صد آنلاین، بهرامی درباره یک صحنه پرخطر در فیلم توضیح داد که به دلیل حساسیت آن، از ضبط آن نگران بود و به فکر استفاده از بدلکار بود. با این حال، باران کوثری شجاعانه در آن موقعیت ایستاد و موفق شد آن صحنه را دوباره تکرار کند.

 

 

 

او همچنین به مشکلاتی که برای طراحی پوستر فیلم به وجود آمد اشاره کرد و گفت: «ما سه پوستر طراحی کردیم که به دستور ارشاد حذف شدند و در نهایت به یک پوستر دیگر رسیدیم. همچنین بیلبوردهای تبلیغاتی را نیز از دست دادیم. این اولین بار بود که با بازیگری در این سطح همکاری می‌کردم و باران یک ساعت قبل از من در صحنه حاضر بود.»

 

 

 

طهماسبی، یکی دیگر از اعضای گروه، در ادامه به تاثیر مثبت باران کوثری بر فیلم اشاره کرد و گفت: «حضور او در «شهر خاموش» یکی از نقاط قوت این فیلم است. او برای مخاطب چهره آشناتری است و می‌تواند تماشاگران را بیشتر به دیدن این اثر ترغیب کند. حضور بازیگران مشهور در سینما، تاثیر زیادی بر انتخاب فیلم‌ها توسط مخاطبان دارد و از این نظر، اهمیت بیشتری نسبت به تئاتر دارند.»

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها