۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸
جسد مرد گمشده تهرانی در کرج پیدا شد
بازدید:۷۹
صد آنلاین | به دنبال کشف جسد مرد گمشده تهرانی در استان البرز، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
کد خبر : ۱۱۹۱۶۷

به گزارش صد آنلاین، به دنبال کشف جسد مرد گمشده تهرانی در استان البرز، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. مهرماه امسال، پسر جوانی به یکی از کلانتری‌های شرق تهران مراجعه کرد و هنگامی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت، گفت: صبح روز گذشته پدرم 65 ساله‌ام طبق روال روزانه برای رفتن به محل کار با خودروی تویوتا کمری سفیدرنگ خود از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشت؛ تلفن همرامش نیز خاموش است و نگرانیم تا بلایی سرش آمده باشد، لطفاً کمک کنید.

 

 

 

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرا، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند و در نخستین‌ گام از بیمارستان‌ها و سازمان پزشکی قانونی استعلام گرفتند اما اثری از مرد گمشده پیدا نکردند.

 

 

تیم جنایی در گام بعدی به سراغ اقدامات گسترده اطلاعاتی و رفتند و متوجه شدند که خودروی مورد نظر مرد گمشده در استان البرز تردد داشته و در آنجا تلفن همراهش خاموش شده است. کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با بررسی‌های فنی و مخابراتی، دریافتند که مرد گمشده قبل از اینکه تلفن همراهش خاموش شود چند پیامک مبنی بر اینکه برای انجام کارهای شخصی قصد مسافرت به زنجان را دارد به یکی از دوستان خود ارسال کرده است که همین موضوع فرضیه وقوع جنایت را پررنگ کرد.

 

 

در ادامه کارآگاهان راهی استان البرز شدند و پس از چندین ساعت گشت‌زنی‌‌ خودروی تویوتا کمری سفیدرنگ مورد نظر را در خیابان دوم غربی شهر‌ آق‌تپه پیدا کردند و برای بازرسی از ماشین وارد عمل شدند. تیم تحقیق در جریان بازرسی از خودروی مذکور جسد مرد گمشده را در حالی‌ که داخل موکت پیچیده و بصورت ماهرانه‌ای روی صندلی عقب خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند و موضوع را خیلی زود از طریق تماس تلفنی به بازپرس ویژه قتل استان البرز گزارش کردند.

 

 

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان جنایی دایره مبارزه با قتل استان البرز از سوی بازپرس پرونده مأموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی هویت قاتل را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری او اقدام کنند. با دستور بازپرس ویژه قتل استان البرز، جسد مرد 65 ساله‌ برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد. 

حادثه 24

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها