۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹
درگیری خانوادگی وحشتناک/  دختر جوان پدرش را به قتل رساند!
بازدید:۵۷
صد آنلاین | در یک حادثه تاسف‌بار در شهرستان کرج، دختر یک مرد ۵۷ ساله، در خلال یک درگیری خانوادگی، پدرش را با ضربه چاقو به قتل رساند.
کد خبر : ۱۱۹۱۳۴

به گزارش صد آنلاین،  سرهنگ حکمت اله شجاعی، رئیس پلیس آگاهی البرز، در توضیح این واقعه گفت: پس از دریافت گزارش درگیری منجر به قتل، تیمی از مأموران به محل حادثه اعزام شدند و مشخص شد مقتول بر اثر ضربه چاقو به قفسه سینه به قتل رسیده است.

 

 

تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که این درگیری ناشی از جر و بحث‌های مکرر میان مقتول و خانواده‌اش بوده است. همسر مقتول در توضیحات خود بیان کرد: "در یکی از این بحث‌ها، وقتی شوهرم به سمت دخترم رفت، او به شدت عصبانی شد و ضربه‌ای به پدرش زد."

 

 

 

پس از وقوع حادثه، دختر از محل متواری شد، اما با تلاش‌های پلیس و صدور مجوز قضایی، او دستگیر شد. این دختر در اعترافاتش بیان کرد: "هرگز قصد کشتن پدرم را نداشتم، اما در آن لحظه از روی عصبانیت این کار را کردم و حالا به شدت پشیمانم."

 

 

سرهنگ شجاعی همچنین به اهمیت یادگیری مهارت‌های کنترل خشم و سعه صدر اشاره کرد و گفت که این مهارت‌ها می‌تواند از بروز چنین حوادث تلخی جلوگیری کند. در حال حاضر، قاتل به مراجع قضایی معرفی شده و مراحل قانونی ادامه دارد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها