۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
انهدام ۵ باند سرقت مسلحانه در کهنوج
بازدید:۳۳
صد آنلاین | دادستان شهرستان کهنوج از انهدام ۵ باند سرقت مسلحانه و دستگیری ۱۸ متهم در این ارتباط، کشف یک تن مواد مخدر و دستگیری ۵۵ نفر قاچاقچی ابتدای امسال خبر داد.
کد خبر : ۱۱۹۱۲۷
به گزارش صد آنلاین،  امید رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد قاطع با قاچاقچیان سلاح و مهمات و مخلان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقا امنیت عمومی در دستور کار دستگاه قضایی، نیروهای امنیتی و انتظامی کهنوج قرار گرفته است.

وی بیان کرد: رصد‌های اطلاعاتی، پایش مرزی و هماهنگی‌های قضایی انجام شده منتج به کشف و ضبط محموله‌های بزرگ قاچاق سلاح جنگی غیرمجاز و دستگیری 18 متهم در این ارتباط شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج، با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون در مجموع یک تن انواع مواد مخدر در شهرستان کهنوج کشف و ضبط شده است، افزود: در این ارتباط 55 نفر قاچاقچی، 160 نفر خرده‌فروش مواد مخدر و 150 نفر معتاد دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال 1403 تاکنون، 3 طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان کهنوج برگزار شده است که در این ارتباط با کمک نیروهای گمنام امام زمان (عج) و نیروهای فراجا، تعداد 600 قبضه انواع سلاح جنگی غیرمجاز کشف و ضبط شده است.

ایرنا

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها