آخرین اخبار
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۱
بازدید:۲۷
طبق آخرین آمار‌های ارائه شده از سوی درگاه ملی مجوز‌ها میزان مجوز‌های صادره از این درگاه به ۶ میلیون و ۴۹۳ هزار فقره رسیده است.
کد خبر : ۱۱۹۱۱۶

صدور مجوز برای کسب و کارها یکی از اصلی ترین معضلات در حوزه اشتغال به شمار می رود که در سال های گذشته بسیاری از دستگاه‌ها در قالب امضاهای طلایی اقدام به ارائه مجوزهایی می کردند که همین امر برای بسیاری از دلالان و سوداگران تبدیل به یک بازار و کسب و کار پر رونق شده بود.

براساس این گزارش طبق آخرین آمارهای اعلام شده از درگاه ملی مجوزها تاکنون از این درگاه ۶ میلیون و ۴۹۳هزار و ۴۹۶ مجوز صادر شده و ۱۹۱ هزار و ۴۵۶ مجوز هم از طریق این درگاه در دست بررسی است.

طبق اعلام مسعودی یکی از شهروندان که در طول یک سال گذشته به دنبال دریافت مجوز برای تهیه غذا بوده است به باشگاه خبرنگاران، «در طول یک سال گذشته تاکنون چندین بار به مراکز و دستگاه های مختلف مراجعه کرده ام و حتی چندین بار هم هزینه های مختلف بابت امضا پرداخت کرده ام اما  در نهایت تصمیم گرفتم از طریق درگاه ملی مجوزها اقدام کنم که ظرف یک هفته با بارگذاری اطلاعات در درگاه ملی مجوزها  مجوز تهیه غذا را دریافت کنم.»

گفتنی است پیش از این امیر سیاح رئیس سابق مرکز بهبود محیط کسب و کار اعلام کرده بود که به هیچ عنوان دیگر با تکمیل سامانه درگاه ملی مجوزها  اجازه صدور امضاهای طلایی را نخواهیم داد و اگر دستگاهی هم به درگاه ملی مجوزها متصل نشود ظرف یک ماه مجوزها به طور خودکار صادر خواهد شد.

حال امیدوار هستیم با تکمیل این سامانه شاهد اتصال دستگاه هایی که باقی مانده اند باشیم در غیر اینصورت طبق قانون مجوزهای کسب وکار به صورت خودکار صادر خواهد شد‌.

خبرنگار: محبوبه کباری 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها