۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰
مرد بدگمان به قتل همسرش اعتراف کرد
بازدید:۶۱
صد آنلاین | صبح یکی از روز‌های تابستان امسال ساکنان کوچه‌ای در یکی از خیابان‌های شهرری با صدای کمک‌خواهی مرد همسایه که مدام فریاد می‌زد «آی همسرم را کشتند» سراسیمه از خانه‌هایشان بیرون آمدند
کد خبر : ۱۱۹۰۹۸
به گزارش صد آنلاین،   مرد جوانی که به اتهام قتل همسرش بازداشت شده بود در بازجویی‌ها مدعی شد به همسرش بدگمان شده و او را نیمه شب به قتل رسانده است. 
 
 
 
 
صبح یکی از روز‌های تابستان امسال ساکنان کوچه‌ای در یکی از خیابان‌های شهرری با صدای کمک‌خواهی مرد همسایه که مدام فریاد می‌زد «آی همسرم را کشتند» سراسیمه از خانه‌هایشان بیرون آمدند. همسایه‌ها وقتی به خانه مرد همسایه رفتند با جسد خونین زن جوان او روبه‌رو شدند که به قتل رسیده بود. همسایه‌ها با دیدن این صحنه، حادثه را به پلیس خبر دادند و دقایقی بعد هم تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس جنایی شهرری در محل حاضر شدند. 
 
 
 
 
 
 صحنه‌سازی 
مأموران پلیس وقتی پای در قتلگاه زن جوان گذاشتند، مشاهده کردند او در خواب با اصابت ضربه چاقو به گردنش به قتل رسیده است. همچنین تیم پزشکی قانونی هم اعلام کرد چند ساعتی از قتل زن جوان گذشته و به احتمال زیاد وی نیمه‌شب به قتل رسیده است. 
مأموران پلیس در تحقیقات بعدی دریافتند همسر مقتول که شب قبل داخل حیاط خواب بوده وقتی صبح از خواب بیدار می‌شود و به داخل خانه می‌رود با این صحنه روبه‌رو می‌شود و با داد و فریاد از همسایه‌ها درخواست کمک می‌کند. 
 
 
 
 
 
همسر مقتول در ادعایی به مأموران گفت: «شب قبل هوا خیلی گرم بود، من تصمیم گرفتم داخل حیاط بخوابم و زن و فرزند خردسالم در خانه خوابیدند. صبح از خواب بیدار شدم و به داخل خانه رفتم. وسایل خانه به‌هم ریخته بود و وقتی وارد اتاق خواب شدم، خون تمام سرامیک‌های کف اتاق را رنگین کرده بود. همسرم غرق در خون بود و نفس نمی‌کشید و من هم با دیدن این صحنه دلخراش از همسایه‌ها درخواست کمک کردم. الان تصور می‌کنم به احتمال زیادی نیمه‌شب و زمانی که من خواب بودم سارق یا سارقانی وارد خانه‌ام شده‌اند و وقتی متوجه شدند همسرم از خواب بیدار شده او را به قتل رسانده‌اند.»
 
 
 
 
 
پس از اظهارات شوهر مقتول، مأموران تحقیقات خود را با بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه ادامه دادند، اما دوربین‌ها رفت و آمد هیچ فرد یا افرادی را به محل حادثه نشان ندادند. از سوی دیگر تحقیقات میدانی و گفته‌های همسایه و بستگان نزدیک مقتول نشان داد زن فوت شده و شوهرش از مدت‌ها قبل با هم اختلاف داشته و صدای درگیری و مشاجره‌های لفظی آن‌ها را بار‌ها همسایه شنیده‌اند. 
با به دست آمدن این اطلاعات، مأموران از فرزند خردسال مقتول تحقیق کردند و او به مأموران گفت شب حادثه پدرش را با چاقوی خونین بالای سر مادرش دیده است. شواهد و مدارک حکایت از آن داشت، مرد جوان قاتل همسرش است و با صحنه‌سازی قصد فریب مأموران را دارد. 
 
 
 
 
 
 اعتراف 
بدین ترتیب همسر مقتول به عنوان مظنون به قتل بازداشت و به اداره پلیس منتقل شد. مرد جوان ابتدا جرم خود را انکار کرد و گفت در جریان قتل همسرش نیست، اما وقتی با شواهد و مدارک روبه‌رو شد به قتل همسرش اعتراف کرد. وی گفت: «من و همسرم چند سال قبل با هم ازدواج کردیم. زندگی‌مان خوب بود، اما از مدتی قبل به رفتار‌ها و کار‌های او مشکوک شدم.
 همسرم همیشه سرش به گوشی‌اش گرم بود و به من توجهی نمی‌کرد. بدگمانی به جانم افتاده بود و هر روز مرا آزار می‌داد، به‌طوری‌که مدتی همسرم را به صورت نامحسوس زیر نظر گرفتم. همچنین تلفن همراهش را بار‌ها چک کردم و فهمیدم او با فردی ارتباط تلفنی و پیامکی دارد. وقتی متوجه رابطه او با مردی غریبه شدم زندگی برایم سیاه شد، به همین خاطر تصمیم گرفتم از همسرم انتقام بگیرم.»
 
 
 
 
 
 
 خشم خونین 
وی ادامه داد: «هر روز که می‌گذشت کینه‌ام از همسرم بیشتر می‌شد، بنابراین تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم تا آرام شوم. البته چند باری به‌خاطر فرزند خردسالم پشیمان شدم، اما خشم و کینه‌ام از او کم‌شدنی نبود و در نهایت نقشه قتلش را طراحی کردم و تصمیم گرفتم در خواب او را به قتل برسانم و بعد هم با صحنه‌سازی مأموران را فریب بدهم. شب حادثه به بهانه اینکه هوا گرم است داخل حیاط خوابیدم، اما همسر و فرزندم داخل خانه خواب بودند.
 
 
 
 
 
نیمه‌شب از خواب بیدار شدم و چاقویی برداشتم و بالای سر همسرم رفتم. او خواب بود و من هم به شدت خشمگین و عصبانی بودم که ضربه‌ای با چاقو به گردنش زدم. فرزندم با فریاد همسرم از خواب بیدار شد و چاقوی خونین را در دستم دید که او را ترساندم تا بخوابد و فرزندم خوابید. صبح وقتی از خواب بیدار شدم قسمت دوم نقشه را برای فریب مأموران اجرا کردم و با داد و فریاد از همسایه‌ها کمک خواستم و مدعی شدم سارق یا سارقانی همسرم را در خواب به قتل رسانده‌اند، اما در نهایت دستم رو شد و گرفتار شدم. الان پشیمان هستم، چراکه فهمیدم کارم اشتباه بود، چون فرزندم را بی‌پدر و مادر کردم.»
سردار علی ولیپورگودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره این حادثه گفت: همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، متهم با صدور قرار قانونی بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده به زندان منتقل شد. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.
 
ایرنا
 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها