آخرین اخبار
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸
سرمربی پیروزی مجازات شد؛ ۱۲ ماه محرومیت برای چاقوکشی در چالوس
بازدید:۳۷۸
صد آنلاین | کمیته انضباطی هیئت فوتبال مازندران پس از ویدئوی جنجالی چاقوکشی، یاسین رمضانپور را به ۱۲ ماه محرومیت و جبیر تقی‌زاده را به سه جلسه محرومیت محکوم کرد.
کد خبر : ۱۱۹۰۳۲

به گزارش صد آنلاین،به تازگی ویدئویی جنجالی از یک حادثه ناگوار در چالوس منتشر شد که بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت. در این ویدئو، فردی با نام یاسین رمضانپور، تماشاگر منتسب به تیم پیروزی شمال ساری، در حال تهدید و ایجاد رعب و وحشت با سلاح سرد مشاهده می‌شود. این حادثه در پی بازی تیم‌های نیکاپارس و شمال ساری که با نتیجه ۴ بر صفر به نفع چالوسی‌ها پایان یافت، رخ داد.

 


پاسخ قاطعانه کمیته انضباطی به تخلفات

 


کمیته انضباطی هیئت فوتبال مازندران بلافاصله پس از انتشار ویدئو، جلسه‌ای فوری برگزار کرد و احکام انضباطی را صادر نمود. این تصمیم در تاریخ هفتم مهرماه اتخاذ شد و شامل مجازات‌های سنگینی برای متخلفان بود.

 


۱۲ ماه محرومیت برای یاسین رمضانپور

 


بر اساس این احکام، یاسین رمضانپور به خاطر نقض اصول کلی رفتار، تحریک به نفرت و خشونت و همچنین پرخاشگری کلامی و رفتاری، به مدت ۱۲ ماه از حضور در کلیه ورزشگاه‌های فوتبال محروم شد. این تصمیم نشان‌دهنده‌ی عزم هیئت فوتبال مازندران برای حفظ نظم و امنیت در ورزشگاه‌ها و جلوگیری از خشونت در فوتبال است.

 


محرومیت سرمربی و تیم‌ها

 


علاوه بر رمضانپور، سرمربی تیم پیروزی شمال ساری، جبیر تقی‌زاده نیز به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد. همچنین، تیم‌های زیر ۲۰ سال پیروزی شمال ساری و نیکاپارس چالوس نیز به دلیل این حواشی، هر یک به دو جلسه محرومیت از حضور تماشاگران محکوم شدند.

 


بیانیه هیئت فوتبال مازندران

 


هیئت فوتبال مازندران در بیانیه‌ای اعلام کرد که به هیچ عنوان اجازه خدشه‌دار کردن شخصیت فوتبال استان زیبای شمالی را به هیچ فردی نخواهد داد و با اتفاقاتی از این دست قاطعانه برخورد می‌کند. این موضع‌گیری به نوعی نشان‌دهنده‌ی حساسیت و اهمیت هیئت فوتبال مازندران نسبت به مسائل امنیتی و انضباطی در ورزشگاه‌ها است

 

 

با توجه به این حادثه، اهمیت اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی در ورزشگاه‌ها بیشتر از همیشه حس می‌شود. در دنیای فوتبال، در کنار شور و شوق و رقابت، باید به امنیت و آرامش تماشاگران نیز توجه ویژه‌ای شود تا بازی‌ها در محیطی سالم و امن برگزار شوند.

 


در پایان، باید گفت که عزم هیئت فوتبال مازندران در برخورد با تخلفات و حوادث مشابه، نشان‌دهنده‌ی اراده قوی آن‌ها برای ایجاد فضایی امن برای تماشاگران و بازیکنان است. از طرفی، باید به فکر راهکارهایی بود تا هر چه بیشتر از بروز چنین حوادثی جلوگیری شود.

 


منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها