آخرین اخبار
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۴
تیراندازی به شیشه خودرو و ربودن زن در وسط روز؛ لحظاتی از آدم‌ربایی خیره‌کننده در سه‌راه جهانبار
بازدید:۱۰۶۷
صد آنلاین | مرد مسلحی که زن آشنا را از داخل خودرویش در بندرعباس ربود، به سرعت توسط پلیس دستگیر شد.
کد خبر : ۱۱۹۰۲۹

به گزارش صد آنلاین،در حادثه‌ای که در شهرستان بندرعباس رخ داد، یک زن جوان به طرز وحشتناکی از داخل خودرویش ربوده شد. این حادثه در سه‌راه جهانبار اتفاق افتاد، جایی که صدای تیراندازی و بروز یک عمل خلافکارانه توجه همه را جلب کرد. طبق گزارش‌های رسیده، مرد مسلحی با اسلحه به شیشه جلوی یک خودرو تیراندازی کرد و سپس زن را از داخل آن ربود.

 


تیراندازی مرگبار در بندرعباس: جزئیات حادثه

 


این حادثه تلخ زمانی آغاز شد که یکی از مغازه‌داران محلی، صداهای تیراندازی را شنید و به بیرون رفت. او با چشمان خود دید که فردی ناشناس از یک خودرو پژو ۴۰۵ نقره‌ای پیاده شده و با سلاح به شیشه جلوی یک خودرو ام‌وی‌ام شلیک می‌کند. پس از این اقدام وحشتناک، مرد مسلح به سرعت زن را از داخل خودرو خارج کرده و متواری شد.

 


سردار علی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی هرمزگان، در این باره اظهار داشت که فوراً مأموران گشت کلانتری ۱۳ به محل حادثه اعزام شدند و تحقیقات لازم را آغاز کردند. با کمک اظهارات این شاهد عینی و بررسی‌های میدانی، پلیس موفق به شناسایی و دستگیری فرد رباینده شد.

 


انگیزه آدم‌ربایی: اختلافات مالی

 


به گفته سردار جاویدان، انگیزه این عمل ناپسند اختلافات مالی بین فرد رباینده و زن ربوده‌شده بوده است. با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان، تیم‌های پلیسی توانستند در کمترین زمان ممکن فرد متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

 


این مرد مسلح در حین ربودن زن، به یک مأمور انتظامی نیز آسیب رساند و این موضوع موجب جراحت تعدادی از مأموران پلیس نیز شد. با این حال، خوشبختانه زن ربوده‌شده در سلامت کامل به خانواده‌اش بازگردانده شد.

 


عملیات موفق پلیس: بازگشت امن گروگان

 


عملیات پلیس به‌خوبی پیش رفت و موجب آزادی زن ربوده‌شده در سلامت کامل شد. وی پس از نجات، به خانواده‌اش تحویل داده شد و متهم به دستگاه قضایی معرفی گردید. سردار جاویدان تأکید کرد که پلیس همواره در تلاش است تا امنیت شهروندان را حفظ کرده و با هرگونه عمل خلافکارانه به‌طور قاطع برخورد کند.

 


پلیس هرمزگان در راستای حفظ امنیت و آرامش مردم، عملیات‌های ویژه‌ای را در نظر دارد تا بتواند هرگونه تهدید را به سرعت شناسایی و متوقف کند. این حادثه تلخ در بندرعباس نشان داد که جامعه نیاز به همکاری و هماهنگی بیشتر میان مردم و پلیس دارد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها