آخرین اخبار
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹
زنوزی در دادگاه کمیته اخلاق؛واکنش فوری مدیرعامل تراکتور به احضار جنجالی
بازدید:۴۹۱
صد آنلاین | سعید مظفری‌زاده، مدیرعامل تراکتور، به احضار محمدرضا زنوزی توسط کمیته اخلاق واکنش نشان داد و از دفاع از حقوق باشگاه صحبت کرد.
کد خبر : ۱۱۹۰۲۸

به گزارش صد آنلاین،دقایقی پس از انتشار خبر احضار محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، به کمیته اخلاق، سعید مظفری‌زاده، مدیرعامل این باشگاه، به سرعت واکنش نشان داد. او در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت که این احضار نتیجه‌ای از اقدامات زنوزی برای دفاع از حقوق هواداران باشگاه تراکتور بوده است.

 


مظفری‌زاده در ادامه صحبت‌های خود اشاره کرد که در مواقعی که فشار رسانه‌ای و هجمه‌های غیرقانونی بدون واکنش مسئولان مواجه می‌شود، اعضای باشگاه از جمله زنوزی و او، احساس مسئولیت می‌کنند تا از حق باشگاه و هواداران دفاع کنند. وی به صورت مشخص به پرونده علیرضا بیرانوند اشاره کرد و اظهار داشت که زنوزی در این خصوص وارد عمل شده است.

 


رسانه‌ها و فشار بی‌امان

 

مظفری‌زاده همچنین از برخی رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی انتقاد کرد و گفت: "در روزهای اخیر شاهد بودیم که فضای رسانه‌ای به شدت علیه تراکتور و بیرانوند جریان داشت. مجریان برنامه‌های مختلف در صداوسیما به صراحت اعلام کردند که محرومیت چهار ماهه و جریمه نقدی حدود ۲۰ میلیارد تومانی برای بیرانوند قطعی است. اما آیا این حکم واقعاً صادر شده؟"

 


وی با اشاره به شایعاتی که در رسانه‌ها پیرامون حکم بیرانوند پخش شده است، تاکید کرد: "اگر چنین حکمی هنوز نهایی نشده است، چگونه مجریان رسانه ملی به خود اجازه می‌دهند با استناد به 'شنیده‌ها'، چنین اطلاعات نادرستی را به مردم انتقال دهند؟" او افزود که این نوع انتشار اخبار بدون مستندات رسمی، فضای روانی و اخلاقی فوتبال کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

 


مظفری‌زاده همچنین خواستار برخورد قاطع کمیته اخلاق با رسانه‌ها و مسئولانی شد که باعث به وجود آمدن این فضای مسموم شده‌اند. او بیان کرد: "از کمیته اخلاق انتظار دارم که همان‌طور که به سرعت در مورد احضار مالک باشگاه اقدام کردند، با رسانه‌ها و ارکان فدراسیون که چنین فشارهایی را به باشگاه‌ها وارد می‌کنند نیز به شکل قاطعانه برخورد کنند."

 


درخواست عدالت از کمیته اخلاق

 

مدیرعامل تراکتور در پایان صحبت‌های خود گفت: "ما از کمیته محترم اخلاق خواستاریم که عدالت را در فوتبال برقرار کنند. اگر تخلفی از سوی رسانه‌ها و حتی ارکان فدراسیون صورت گرفته، باید با آن برخورد شود تا حقوق هیچ باشگاهی، از جمله تراکتور، پایمال نشود."

 

مظفری‌زاده با اشاره به این موضوع عنوان کرد: از آن سو اگر چنین حکمی صادر نشده و این مسئله شایعه و فضاسازی رسانه‌ای بوده، چگونه مجریان صداوسیما در برنامه‌های مختلف به خود اجازه می‌دهند که با کلیدواژه «شنیده‌ها» به نشر این موضوع سراسر کذب پرداخته و موجب برهم خوردن فضای روانی و اخلاقی در فوتبال شوند.

 

 

مدیرعامل تراکتور با طرح یک درخواست از کمیته اخلاق با کنایه گفت: از کمیته محترم اخلاق، خواهشمندم همانگونه که در مورد دفاع ارکان و دوستداران باشگاه از حقوق این باشگاه بلافاصله وارد عمل می‌شوند، خواستارم در رابطه با تخلفات انجام شده چه از سوی ارکان فدراسیون و چه از طرف اصحاب رسانه و خصوصا رسانه ملی که باعث ایجاد این مسئله شده‌اند نیز قاطعانه برخورد کنند تا عدالت و حقیقت برقرار شود و حقوق هیچ تیمی تضییع نشود.

 

 


به نظر می‌رسد احضار زنوزی به کمیته اخلاق، موج جدیدی از تنش‌ها را در فوتبال ایران به وجود آورده است و این موضوع همچنان در روزهای آتی ادامه خواهد داشت.

 


منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها