آخرین اخبار
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶
سورپرایز تاریخی پرسپولیس برای درویش
بازدید:۹۰۲
صد آنلاین | هزارمین روز مدیریت رضا درویش در پرسپولیس با یک جشن غافلگیرکننده از سوی کارکنان و معاونان باشگاه همراه شد، که به پاس تقدیر از تلاش‌های وی برگزار شد.
کد خبر : ۱۱۹۰۲۴

به گزارش صد آنلاین،امروز باشگاه پرسپولیس شاهد یکی از رویدادهای خاص و خاطره‌انگیز بود. جمعی از کارکنان این باشگاه بزرگ و پرهوادار به همراه معاونان و مدیران خود با یک برنامه‌ریزی دقیق و پنهانی، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه، را غافلگیر کردند. این مراسم خودمانی به مناسبت هزارمین روز مدیریت درویش در پرسپولیس تدارک دیده شده بود.

 


در این مراسم، یک کیک بزرگ که با نمادهای پرسپولیس تزیین شده بود، به همراه پیام‌های تبریک و تشکر از زحمات درویش به چشم می‌خورد. اعضای حاضر، از ثبات مدیریتی که تحت رهبری درویش به دست آمده است، قدردانی کرده و به پاس تلاش‌های او برای موفقیت پرسپولیس، این روز را جشن گرفتند.

 


دستاوردهای درخشان رضا درویش

 

رضا درویش از زمان تصدی مدیریت باشگاه پرسپولیس، موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده است. تحت مدیریت او، پرسپولیس توانست دو قهرمانی لیگ برتر خلیج فارس، یک قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام را به دست آورد و سه‌گانه‌ای تاریخی را رقم بزند. این موفقیت‌ها با تلاش بی‌وقفه و پشتوانه مربیان بزرگی چون یحیی گل‌محمدی و اوسمار فریرا به ثمر رسید.

 


نکته جالب در مورد دوران مدیریت درویش این است که برخلاف روال گذشته که پرسپولیس پس از هر قهرمانی دچار تغییرات مدیریتی می‌شد، او توانست با ایجاد ثبات در باشگاه، روزهای آرام و موفقی را برای پرسپولیس رقم بزند. سه سالی که درویش هدایت این تیم را بر عهده دارد، به نوعی دوره‌ای طلایی برای این تیم به حساب می‌آید.

 


جشن تقدیر از درویش و جمعی از مدیران پرسپولیس

 

این مراسم غافلگیرکننده در حالی برگزار شد که تنها بخشی از کارکنان باشگاه پرسپولیس حضور داشتند. سایر اعضا نیز به علت وظایف خود در استادیوم‌ها و دفاتر مرکزی باشگاه نتوانستند در این مراسم شرکت کنند، اما حضور چهره‌های مطرحی مانند مصطفی لشکری (مدیر روابط عمومی)، امیرعلی حسینی (مسئول امور بین‌الملل)، پیمان حدادی (عضو اقتصادی هیئت مدیره)، دکتر فرید زرینه (معاون پزشکی) و هومن هدایتی (مسئول حقوقی) به اهمیت این مراسم افزوده بود.

 


رضا درویش با روحیه‌ای شاد و لبخند بر لب، این مراسم را تجربه کرد و قدردانی صمیمانه خود را از همه کارکنان باشگاه اعلام کرد. این جشن کوچک اما معنادار، نشانه‌ای از همبستگی و اتحاد درون باشگاه پرسپولیس بود که در طول این هزار روز به خوبی تقویت شده است.

 


منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها