آخرین اخبار
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
طعنه پیشکسوت استقلال به آرش رضاوند: در حد سایپا و پیکانی نه استقلال
بازدید:۱۰۷۱
صد آنلاین | پیشکسوت استقلال به شدت از سیاست‌های این باشگاه در نقل و انتقالات شکایت دارد.
کد خبر : ۱۱۸۹۴۷

به گزارش صد آنلاین، جواد قراب در مورد روند استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت: راستش از اول شروع فصل که استقلال زیر نظر هلدینگ قرار گرفت، بسیار برای من خوشحال کننده بود چون فکر می‌کردم مسائل مالی حل می‌شود و تیم دچار مشکل نمی‌شود و باشگاه سر و سامان می‌گیرد.


او ادامه داد: تمرینات استقلال با نظر نکونام شروع شد و آقای علی عسگری آقای شهریاری را معرفی کرد که سابقه حضور در صبا باتری داشت، او باید وارد به امور مدیریتی باشد ولی در عمل این اتفاق رخ نداده است. من دقیقا مشکل سرمربی و مدیران باشگاه را نمی‌دانم ولی به نظر هماهنگی لازم بین طرفین وجود نداشت.

پیشکسوت استقلال در مورد تیمی که در نقل و انتقالات بسته شد هم گفت: اولین اشتباه این بود که حردانی رفت. الان حردانی یکی از بهترین نفرات تیم ملی است و واقعا بازیکن خوبی است. آمدن رضاییان خوب بود ولی باید حردانی هم حفظ می‌شد. مربی و مدیران باشگاه در ظاهر با هم توافق کردند اما در باطن برای بازیکنان که جذب شدند، با هم اختلاف داشتند. ما دروازه بان می‌خواستیم، دفاع، هافبک و مهاجم نداشتیم ولی ضعف‌های تیم برطرف نشد.

او ادامه داد: یکسری از بازیکنان که از فصل قبل بودند در حد تیم نیستند. خط هافبک استقلال در حد صفر است. یک دفاع بود که رفت نساجی، این آقا اصلا برای چه آمد که برود نساجی؟ بازیکنی که دفاع چپ بود و ۶ سال پیش از تیم رفته بود دوباره برگشت،یکی به من بگوید دلیل جذب این بازیکن چه بود؟ آدم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود. آرش رضاوند در حد پیکان و سایپا است، بقیه بازیکنان هم همینطور هستند و تیم نیاز به بازیکن بزرگ دارد.

قراب با انتقاد از عملکرد خط حمله استقلال هم گفت: شما بگویید آرمان رمضانی در حد استقلال است؟ بلانکو هم بازیکن خیلی خوبی نیست. من نمی‌دانم بین مربی و مدیران باشگاه چه چیزی بوده که تیم به این شکل بسته شده است.

پیشکسوت استقلال در ادامه با انتقاد از عملکرد باشگاه گفت: این تیم طرفدار دارد اما استقلال در درجه اول برای پیشکسوتان است. چارت سازمانی که در زمان حضورم در هیات مدیره نوشتیم، تصمیم گیرنده‌های اصلی اول هیات مدیره و بعد پیشکسوتان هستند. بنده به همراه آقای جباری عضو کمیته پیشکسوتان هستیم ولی هیچ نظری از ما گرفته نمی‌شود. ما به اندازه سن آقایان در ورزش بوده ایم، چرا از ما برای انتخاب سرمربی خارجی نظر نمی‌خواهند؟ چرا اوضاع پرسپولیس مرتب است؟ چون یک نفر تصمیم می‌گیرد. درویش با مشورت با پروین خوردبین کارهای باشگاه را جلو می‌برد اما در استقلال این اتفاق نمی‌افتد.

قراب در پایان گفت: بختیاری زاده بسیار پسر خوبی است اما الان نیاز داریم به مربی درجه یک خارجی داریم. چرا از ما نمی‌خواهند مربی معرفی کنیم؟ خدا را شکر نیاز مالی هم نداریم و همه دنیا را هم دیده‌ایم، ما فقط هدف مان کمک است. استقلال همیشه باید برای قهرمانی تلاش کند و امیدوارم مدیران باشگاه عملکرد بهتری داشته باشند.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها