آخرین اخبار
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
کلاهبرداری 20 میلیارد تومانی در بازار آهن با حساب بانکی کارتن خواب ها
بازدید:۲۳۷
صد آنلاین | مرد شیاد که با حساب های بانکی عده‌ای معتاد و نیازمند کارتن خواب در بازار آهن 20 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود قبل از فرار در فرودگاه امام خمینی(ره) دستگیر شد.
کد خبر : ۱۱۸۹۳۳

به گزارش صد آنلاین، مرد شیاد که با حساب های بانکی عده‌ای معتاد و نیازمند کارتن خواب در بازار آهن 20 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود قبل از فرار در فرودگاه امام خمینی(ره) دستگیر شد.  

 

 

 

سرهنگ محمدقاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی بر اینکه فردی در قالب خرید و فروش آهن آلات، اقدام به کلاهبرداری می‌کند رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری 178 شمس آباد قرار گرفت. پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس و با بررسی و پالایش اخبار مشخص شد این شخص با استفاده از نیاز‌های مالی برخی افراد کارتن‌خواب، با هویت آنها اقدام به افتتاح حساب می‌کرده و از حساب‌های این افراد در جهت کلاهبرداری در قالب خرید و فروش آهن آلات استفاده می‌کرده است.

 

 

 

 

 فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه مأموران کلانتری178 شمس آباد پس از شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی توانستند متهم را در فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) قبل از خروج از کشور دستگیر کنند افزود: در بررسی‌های فنی مشخص شد این فرد بالغ بر 200 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده است.  سرهنگ «طرهانی» در پایان با بیان اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، از شهروندان درخواست کرد در زمان سرمایه‌گذاری در هر عنوان به مراجع معتبر  مراجعه و به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس توجه کرده و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند و اطلاعات شخصی و مالی خود را در اختیار افراد ناشناس با وعده‌های کلان مالی قرار ندهند.  

 

ایرنا

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها