آخرین اخبار
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
خودسوزی مرگبار کارگر هفت تپه
بازدید:۴۹۴
صد آنلاین | کارگر فصلی بخش کشاورزی مجتمع کشت صنعت هفت تپه که در محل کار خود اقدام به خودسوزی کرده بود، حوالی ظهر امروز در بیمارستان جان باخت.
کد خبر : ۱۱۸۹۲۹

 

به گزارش صد آنلاین، «فالح سعدی» کارگر نی‌بر فصلی واحد کشاورزی مجتمع کشت‌وصنعت هفت تپه که روز ۱۹ مهر ماه به دلیل اختلاف با کارفرمای واحد خود، اقدام به خودسوزی کرد، حوالی ظهر امروز (۲۱ مهر ماه) در بیمارستان طالقانی اهواز جان باخت.

 

طبق گفته یکی از همکاران وی، «فالح سعدی» با چهار فرزند با مشکلات معیشتی ناشی از فصلی بودن شغل خود دست و پنجه نرم می‌کرد و در زمان خودسوزی، مشکلاتی با مسئول واحد خود در بخش کشاورزی مجتمع کشت‌وصنعت هفت تپه داشته است.

این کارگر درباره جزئیات این حادثه گفت: از قرار معلوم آقای فالح سعدی در روز حادثه از سوی مسئول واحد برای ده روز تعلیق از کار شده بود. او زمانی که دلیل این اقدام را جویا می‌شود، از پاسخ او قانع‌ نمی‌شود و در نتیجه یک نزاع لفظی، با کشیدن بنزین از موتورسیکلت و ریخت آن روی بدن خود، اقدام به خودسوزی می‌کند.

وی افزود: چنانچه این کارگر حدود ۴۸ساله با چهار فرزند در انجام تکالیف و وظایف محوله، قصور کرده باشد باید به کمیته انظباتی کارگاه معرفی می‌شد اما اقدام به تعلیق از کار اقدامی خودسرانه بوده است.

ایلنا
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها