آخرین اخبار
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
زنی که به دنبال رهایی از اعتیاد، قربانی شد! سرنوشت تراژیک مهنوش
بازدید:۸۵۸
صد آنلاین | مهنوش، زنی که به امید فرار از زندگی تاریک و اعتیاد همسرش، تصمیم به مهاجرت به آمریکا گرفته بود، به طرز هولناکی به قتل رسید. این حادثه غم‌انگیز وقتی رخ داد که مهنوش در تلاش بود تا آینده‌ای بهتر برای خود و فرزندش بسازد.
کد خبر : ۱۱۸۹۱۱

به گزارش صدآنلاین، پدر مهنوش درباره این جنایت وحشتناک می‌گوید: "پنج سال پیش، داماد دخترم در نیمه شب و در خواب او را با چاقو کشت و بلافاصله فرار کرد." مهنوش که در ۲۰ سالگی با احمد ازدواج کرده بود، تمام تلاشش را برای ساختن یک زندگی بهتر و جمع‌آوری پول برای آینده خود و فرزندش کرد. اما اعتیاد همسرش، تمام تلاش‌های او را به باد داد.

پس از اینکه احمد بدون اطلاع مهنوش زمین و خودروی او را به فروش رساند تا هزینه‌های اعتیادش را تأمین کند، مهنوش تصمیم به جدایی و طلاق از او گرفت. او با حمایت یکی از دوستانش، قصد داشت به آمریکا مهاجرت کند و زندگی جدیدی را آغاز کند.

در شب حادثه، احمد به خانه آنها آمد و خواست یک شب دیگر در کنارشان بماند. نیمه شب، مهنوش به طور ناگهانی با صدای جیغ دخترش بیدار شد و با جسد خونین او مواجه شد.

اکنون، پس از فرار احمد، تحقیقات پلیس آغاز شده و پرونده به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع داده شده است. خانواده مهنوش خواستار قصاص از متهم هستند و به‌زودی احمد به صورت غیابی محاکمه خواهد شد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها