آخرین اخبار
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
بخشش مرد محکوم به قصاص بعد از 8 سال
بازدید:۷۰
صد آنلاین | یک محکوم به قصاص نفس در کرج یک روز قبل از موعد اجرای حکم با تلاش قاضی ششم اجرای احکام کیفری کرج و با گذشت اولیای دم از مجازات اعدام رهایی یافت.
کد خبر : ۱۱۸۹۰۸

 

به گزارش صد آنلاین،  حسن مددی با اعلام آزادی یک محکوم به قصاص نفس در کرج گفت: با تلاش‌های انجام شده در شعبه ششم اجرای احکام کیفری کرج، در یک پرونده قصاص نفس و در شرایطی که یک روز به اجرای حکم باقی مانده بود اولیای دم از حق خویش گذشتند و نسبت به محکوم اعلام گذشت کردند.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با بیان اینکه این پرونده مربوط به وقوع قتل در سال 1395 است اضافه کرد: محکوم پس از فرایند دادرسی و صدور رای قصاص نفس، از زمان بازداشت برای نزدیک به هشت سال در زندان بود و در شرایطی که رای به تایید دیوانعالی رسیده بود و مقدمات اجرای حکم برای روز بعد انجام می‌شد با تلاش قاضی شعبه ششم اجرای احکام کیفری کرج و سایر همکاران و خیرین، این پرونده منجر به سازش شد.

مددی با بیان اینکه تلاش همکاران وی در دادسرا و همچنین شورای حل اختلاف مستقر در زندان برای انجام سازش در پرونده‌های مختلف است تصریح کرد: این تلاش‌ها بدون گذشت شکات در پرونده‌های کیفری و اولیای دم در پرونده‌های قصاص نفس و همچنین تلاش و همراهی خیرین به نتیجه نمی‌رسد.

 
ایرنالینک کپی شد
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها