۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰
شکایت مرد مبتلا به ایدز از همسر سابقش به اتهام قتل فرزند
بازدید:۶۹
صد آنلاین | مردی که به خاطر اعتیاد به ایدز مبتلا شده است و همسر خود را نیز مبتلا کرده، پس از طلاق از همسر سابق خود به اتهام قتل شکایت کرد.
کد خبر : ۱۱۸۸۰۵

 

به گزارش صد آنلاین، مردی 40 ساله با حضور در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از همسر سابقش در ارتباط با قتل فرزند ۱۸ ماهه‌اش شکایت کرد.

 

این مرد در توضیح دلیل شکایت خود گفت: دو پسر ۱۸ ماهه و ۱۲ ساله دارم. اعتیاد داشتم و به همین دلیل  به ایدز شده بود. این در حالی بود که خاطر اعتیاد اختلاف خانوادگی با زنم زیاد شده بود و در نهایت جدا شدیم. بعد از جدایی بچه‌ها با او زندگی می‌کردند. چند ماه قبل پسر کوچکم بدحال شد و بعد از چند روز بستری در بیمارستان فوت کرد.

این مرد ادامه داد: همسرم موقع جدایی به من نگفته بود که خودش هم مبتلا به ایدز شده است و اکنون به فوت بچه‌ام هم مشکوک هستم چون متوجه شدم پسر 18 ماهه‌ام هم به ایدز مبتلا شده بود و فکر می‌کنم او به خاطر همین بیماری فوت شد.  همسرم که خودش از من گرفته بود، در این باره چیزی به من نگفت و بچه‌دار شدیم. الان او را باعث قتل پسرم می‌دانم. اگر زن سابقم می‌گفت مبتلا شده، بچه‌دار نمی‌شدیم. آن موقع این همه اتفاق هم نمی‌افتاد.

با شکایت این مرد، همسر سابقش به دادسرای امور جنایی تهران احضار شد و وقتی مقابل حمیدرضا کیاستی‌نیا نشست، گفت: من نمی‌دانستم از شوهرم ایدز گرفته‌ام و باردار شدم. وقتی بچه به دنیا آمد، کمی حالم بد بودم و چند ماه تحت درمان بودم که فهمیدم مبتلا به ایدز شده‌ام. همین اتفاق زندگی‌ام را نابود کرد. نمی‌دانستم از کجا ایدز گرفته‌ام و وقتی فهمیدم شوهرم مبتلا به ایدز بوده و مرا هم آلوده کرده دیگر نتوانستم با این شرایط کنار بیایم و طلاق گرفتم. اصلا نمی‌دانستم پسر 18 ماهه‌مان هم مبتلا شده است، اما پسر 12 ساله ما سالم بود.یک روز حال پسر کوچکمان بد شد. چند روز بستری بود و بعد فوت کرد. پزشکان به من گفتند هر چند بچه مبتلا به ایدز بوده اما در اثر نارسایی کبدی فوت کرده است .

در حال حاضر بازپرس کیاستی‌‌نیا با توجه به شکایت پدر دستور داده تا پزشکی قانونی نظر بدهد که مرگ پسر 18 ماهه واقعا بر اثر نارسایی کبدی بوده یا ابتلا به بیماری ایدز باعث مرگش شده است. به این ترتیب تحقیقات ادامه دارد و فعلا دستور بازداشتی در این پرونده صادر نشده است.

 
عصرایرانلینک کپی شد
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها