آخرین اخبار
۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
سرقت بی‌سابقه در مترو تهران؛ پلیس سارقان زن ۱۰ میلیاردی را غافلگیر کرد
بازدید:۲۶۹۰
صد آنلاین | دو زن در مترو تهران چمدانی پر از طلا و دلار به ارزش ۱۰ میلیارد ریال را سرقت کردند، اما پلیس مترو با بازبینی دوربین‌های مداربسته موفق به شناسایی و دستگیری آن‌ها در ایستگاه مهرآباد شد.
کد خبر : ۱۱۸۷۴۲

به گزارش صد آنلاین،در یک ماجرای هیجان‌انگیز و باورنکردنی، پلیس مترو تهران موفق به دستگیری دو زن شد که چمدانی پر از طلا و دلار را از یکی از مسافران سرقت کرده بودند. این حادثه زمانی رخ داد که مسافر بخت‌برگشته در مترو تهران چمدان گران‌قیمت خود را گم کرد.

 

 

اما با هوشیاری مأموران و استفاده از تصاویر دوربین‌های مداربسته، سارقان شناسایی و در ایستگاه مهرآباد مترو دستگیر شدند. اموال مسروقه که ارزش آن به ۱۰ میلیارد ریال می‌رسید، به سرعت به صاحب آن بازگردانده شد و پلیس همچنان به دنبال شناسایی دیگر شکات احتمالی است.

 


در ادامه، جزئیات بیشتر این ماجرا را خواهید خواند و توصیه‌هایی مهم از فرمانده یگان انتظامی مترو برای جلوگیری از سرقت در حمل‌ونقل عمومی دریافت خواهید کرد. حتماً این خبر مهیج را تا انتها مطالعه کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 


سرهنگ عباس کرمی فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت چمدان در مترو تهران، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس مترو قرار گرفت.

 


وی افزود: مأموران با بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته موفق به شناسایی هویت ۲ سارق خانم شدند و هویت آنها را در اختیار واحدهای مستقر در تمامی ایستگاه‌های مترو قرار دادند.

 


سرهنگ کرمی تصریح کرد: پس از مدت کوتاهی متهمان در ایستگاه مترو فرودگاه مهرآباد رؤیت و دستگیر و توسط شاکی شناسایی شدند. شاکی اظهار داشت که داخل چمدان وی مقداری طلا و دلار به ارزش ۱۰ میلیارد ریال بوده است.

 


این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: اموال مسروقه از متهمان کشف و به شاکی تحویل داده شد و کشف جرایم احتمالی و شناسایی شکات دیگر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 


فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت به شهروندان توصیه کرد: هنگام حمل لوازم ارزشمند نسبت به اطراف خود هوشیار باشند و در صورت وقوع هرگونه سرقت حتماً به پلیس مترو اطلاع دهند.

 


شما نیز نظرات و تحلیل‌های خود را در خصوص این حادثه با ما در صد آنلاین به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها